باسلام . خواهر من رفته سونوگرافی بهش گفتن کیست داره ریه اش . تا حالا شنیدین همچین چیزی ؟! آیا نیاز به سقط کورتاژ داره ؟! خواهش میکنم بگین اگه چیزی میدونین . طفل معصوم گناه داره به دنیا اومد اذیت بشه
0
1400/01/07
سوال کننده
عکس سونوگرافیش
0
1400/01/07
سوال کننده

این عکس سونوگرافی هستش
0
1400/01/07
سوال کننده
پزشک اوما لطفاً چیزی بگید🙏😞😭
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
چهفته ی؟
0
1400/01/07
سوال کننده
۱۸ هفته و ۳ روز
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
خب چرا سقط کنه
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
رفع میشه کیستش
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
دکترش چی گفته؟
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
فک کنم میفرستن اکو قلب.
0
1400/01/07
سوال کننده
اگه نشه چی
دل آدم میسوزه نوزاد و جراحی کنی
دل آدم میسوزه نوزاد و جراحی کنی
0
1400/01/07
سوال کننده
دکتر گفته باید به دنیا اومد جراحی کنی
ولی اگه خوب نشد ...😞
ولی اگه خوب نشد ...😞
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
دلش میاد سقط کنه؟
0
1400/01/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
بچه ای ک داره حرکتاشو حس میکنه
0
1400/01/07
سوال کننده
نه😭والا نمیدونیم چیکار کنیم همش خواهرم گریه میکنه
2
1400/01/07
شهـــــرزاد 🍒
ن عزیزم چرا سقط کنه
کیست ریه چیزی نیس ک
شوهر منم بچگیش داشته
۲ سالگی جراحی شده الان خوبه حالش مشکلیم نداره خداروشکر
الانم دیگه جراحی نمیکنن با لیزر برش میدارن
اصلا شایدم تا دنیا بیاد جذب بشه
کیست ریه چیزی نیس ک
شوهر منم بچگیش داشته
۲ سالگی جراحی شده الان خوبه حالش مشکلیم نداره خداروشکر
الانم دیگه جراحی نمیکنن با لیزر برش میدارن
اصلا شایدم تا دنیا بیاد جذب بشه
0
1400/01/07
سوال کننده
وای جدا
ما میترسیم درمان نشه هم بچه اذیت شه هم خودمون اعصابمون خراب بشه
ما میترسیم درمان نشه هم بچه اذیت شه هم خودمون اعصابمون خراب بشه
0
1400/01/07
شهـــــرزاد 🍒
ن بابا چیز مهمی نیس
شوهر من سال ۷۲ جراحی شده
تازه اون موقع شهر ما ن دکتر خوب بوده نه وسیله درست و حسابی
الانم هییییچ مشکلی نداره خداروشکر
نگران نباشین
شاید تا دنیا بیاد جذب بشه
اگرم نشه با لیزر برش میدارن
طفل معصومو چرا سقطش کنید آخه؟
شوهر من سال ۷۲ جراحی شده
تازه اون موقع شهر ما ن دکتر خوب بوده نه وسیله درست و حسابی
الانم هییییچ مشکلی نداره خداروشکر
نگران نباشین
شاید تا دنیا بیاد جذب بشه
اگرم نشه با لیزر برش میدارن
طفل معصومو چرا سقطش کنید آخه؟
0
1400/01/07
زهرا ا
بچه ای که دنیا بیاد بدتره وضعیتش تا اینکه تو ۱۸هفته سقط شه
البته به حرف دکترا همنمیشه اعتماد کرد
باید چند تا سونوگرافی دیگه بره
البته به حرف دکترا همنمیشه اعتماد کرد
باید چند تا سونوگرافی دیگه بره
0
1400/01/07
معصومه جلالی
عزیزم نگران نباش
همین استرس رو به ماهم دادن
گفتن سر بجه کیست داره
رفتیم پنتانیالوژیست(اگه اسمش رو درست نوشته باشم) گفت مشکلی نیست خودش آب میشه
هفته بارداریش همدقیقا مثل خواهر شما بود خواهر منم
الحمدا... تا سونو های آخر کیست آب شد
الان هم ۱۷روزه دنیا اومده صحیح و سالمه
همین استرس رو به ماهم دادن
گفتن سر بجه کیست داره
رفتیم پنتانیالوژیست(اگه اسمش رو درست نوشته باشم) گفت مشکلی نیست خودش آب میشه
هفته بارداریش همدقیقا مثل خواهر شما بود خواهر منم
الحمدا... تا سونو های آخر کیست آب شد
الان هم ۱۷روزه دنیا اومده صحیح و سالمه
0
1400/01/07
سوال کننده
بابا خیلی ما رو میترسونن . میگن بچه دنیا بیاد باید خیلی بره دکتر و اینا واسه عمل خیلی کوچیکه
0
1400/01/07
سوال کننده
انشالله که اینم خوب بشه🥺 خدا رو شکر
0
1400/01/07
شهـــــرزاد 🍒
ن عزیزم نگران نباشین
خیلیا این کیستو دارن
الانم کلی وسیله هس واسه برداشتنش
جراحی هم بکنه واسه بعدنشم مشکلی پیش نمیاد
خیلیا این کیستو دارن
الانم کلی وسیله هس واسه برداشتنش
جراحی هم بکنه واسه بعدنشم مشکلی پیش نمیاد
0
1400/01/08
پزشک اوما
سلام نگران نباشید اغلب کیست بعد از تولد نوزاد قابل درمان است ،اما با یک پره ناتولوژیست هم مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2635

