ممنونم از شما اما پزشکی که تحت نظرش هستم بهم گفته به خاطر عدد nt که ۱/۹۸ هستش و سن ۳۵ سالی که دارم بهتره آزمایش cell free انجام بدم میخواستم نظر پزشک اوما هم در این مورد بدونم که آیا شما هم همین نظر و دارید یا خیر؟
ریسک ها خوبه و از نظر من نیازی نیست
اگر دوست داشتی بایک پریناتولوژیست مشورت کن چون هزینه سل فری بالاست