سلام بچه ها..من هجده هفته ام اما هنوزم فقط زیردلم شاید یکم بالاتر سفته..اما الان تو اوما خوندم که رحم تا نزدیکای ناف اومده...یهو نگران شدم که نکنه بچم رشد نکرده ..شماها تو چه وضعیتی هستید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



248
1400/01/07



