خسته نباشی سی تی اسکنی چیزی نبردیش
اینجا ک کاری برات نمیکنه حتما ببرش دکتر
سلام عزیزم
به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنن.
انشالله که چیز خاصی نیست
دوستان من تجربه اول بارداری دارم
گفتم شاید افسردگی گرفته باشه
وااای از این جوابت، ترکیدم از خنده 😂😂😂
عزیزم مگه مشکل خاصی دارید که حس میکنی افسردگی گرفته؟
بارداری پرخطر داری؟ اتفاق خاصی افتاده که اینطور حس میکنی؟
شوهرت کم خونی یا تیروئید نداره؟
مستاجریم .خیلی نگرانه ک نکنه بعدا از پس هزینه ها برنیاد .
این دوتا حالتی که شما میگی کاملا متفاوته
استرس یه حالت روحیه بعد ادم با استرسو اضطراب بیشتر بیقرار میشه
به نظرم اگر بیحالیش هی تکرار میشه حتما برید ازمایش
ممنون از راهنماییتون حتما
خدا بزرگه عزیزم، بهش دلداری بده که الکی فکر و خیال نکنه. به وقتش حتما یه راه چاره ای پیدا میشه
شوهر منم بی حس و حال شد هنه ازمایشی هم داد حتی کرونا
سر هر دو بارداری
میفهمم از استرسشه
بازم شوهرت ازمایش بده خیالت راحت بشه
سلام دوست عزیزم. مرسی. امیدوارم دلیلش فقط همین باشه حالا فردا میخاد بره ازمایش بده