Ooma
پرسش (1400/01/06):

دوستان بیاین جواب بدین خواهش می کنم

سلام بیاین دوستان جواب بدین من تو هفته ۳۸بارداری هستم سه روزه ازم ترشحات ژله ای بزرگ سفید رنگ دغه میشه کمر درد و مثانه درد خفیف دارم نشانه چیه

دوستان بیاین جواب بدین خواهش می کنم
ببخشین
نزدیک زایمانته فکر کنم منم ترشح دارم ولی نه این طوری بی رنگ مال من سفیده
طبیعیه عزیزم منم دارم
اکه یکم خونی باشه نشون زایمانه
برو دکتر که مطمین بشی کیسه ابت سالمه
نه کیسه اب ک اینجوری نیس

بچها من دقیقا رفتم تو ۳۹ هفته سینهام بزرگ و سنگین شدن
شمام اینجوری شده؟
جوری که ۸۵ اندازم نی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه