سلام خانوما
من تازه شروع کردم به بچم فرنی دادن، حالا با شروع غذای کمکی باید بهش قطره اهن بدم، درسته؟؟؟
چند قطره باید بدم؟؟چه قطره اهنی خوبه؟؟ اون قطره ی آ د رو دیگه ندم بهش؟؟؟؟
پرسش (1400/01/06):
🤔🤔 قطره اهن 🤔🤔
496
38
1400/01/06
سوال کننده
0
1400/01/06
خانم گل .
اد یا مولتی باید بدی
من اهن سیدرال میدم ب پسرم خوشمزس راحت میخوره
من اهن سیدرال میدم ب پسرم خوشمزس راحت میخوره
0
1400/01/06
سوال کننده
آخه گفته بودن آ د تا ۶ ماهگی باید بدیم که
0
1400/01/06
سوال کننده
تا کی باید بخوره پس؟؟؟
0
1400/01/06
سوال کننده
🤔🤔
0
1400/01/06
خانم گل .
اد یا مولتی تا 2 سالگی باید بدی
0
1400/01/06
خانم گل .
شاید منظورشون این. بوده از شش ماهگی مولتی بده ب جای اد
0
1400/01/06
سوال کننده
اها شاید
0
1400/01/06
سوال کننده
🤔🤔
0
1400/01/06
سوال کننده
قطره اهن روزی چند قطره باید بدم؟؟؟
0
1400/01/06
خانم گل .
من سیدرال میدم چون خارجیه درصد اهنش کمه، 20 قطره میدم
ایرانی فک کنم، 15 قطره کافی باشع
بازم بپرس از دکترش یا از دکتر داروخانه
ایرانی فک کنم، 15 قطره کافی باشع
بازم بپرس از دکترش یا از دکتر داروخانه
0
1400/01/06
خانم گل .
ولی بهداشت میگفت باید اندازه وزنش بدی
مثلا 7 کیلوعه 7 قطره بدی
مثلا 7 کیلوعه 7 قطره بدی
0
1400/01/06
خانم گل .
ولی ایرانی دندونو سیاه میکنه
0
1400/01/06
سوال کننده
اها هرچقد وزنش زیاد میشه اونم زیاد کنم مثلا؟؟
0
1400/01/06
سوال کننده
الان توی پرسش های همین اوما سرچ کنم همین حدود ۱۵ قطره گفتن
0
1400/01/06
سوال کننده
عزیز خارجیش چند تومنه؟؟
0
1400/01/06
سوال کننده
دکتر اوما گفته سیاه شدن برا قطره نیس،برا پستونک و شیشه شیر و شیر دادنای شبانه س
2
1400/01/06
خانم گل .
قیمتا متفاوته سیدرال 100 تومنه
ارزونترشم. هست مثل لیپوزوفر
ارزونترشم. هست مثل لیپوزوفر
0
1400/01/06
سوال کننده
اما منم قبلا شنیده بودم که از قطره اهن دندون سیاه میشه
0
1400/01/06
سوال کننده
تقریبا چند روز براش میشه
0
1400/01/06
سوال کننده
جاش چقدی هست
0
1400/01/06
خانم گل .
رو. تجربه ای ک از اطرافیان دیدم گفتن
وگرنه پسر من هم. شیشه میخوره هم شیر شب اما خداروشکر دندوناش سیاه نشده
وگرنه پسر من هم. شیشه میخوره هم شیر شب اما خداروشکر دندوناش سیاه نشده
0
1400/01/06
سوال کننده
اره منم اطرافیانم گفتن
0
1400/01/06
سوال کننده
ولی اینو الان متوجه شدم، چه خوب که خارجیش سیاه نمیکنه
0
1400/01/06
خانم گل .

1
1400/01/06
خانم گل .
من 20 قطره میدم حدودا 23 روز اینا میره
0
1400/01/06
سوال کننده
ممنون عزیزم که جواب سوالامو دادی
0
1400/01/06
سوال کننده
😘😘😘
0
1400/01/06
janan keya
پنج ماهشه فرنی میدی🤔😐
0
1400/01/06
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/01/06
janan keya
زود نیس😐
0
1400/01/06
خانم گل .
خواهش گلم
1
1400/01/06
سارا مامان فربد و آراس 😍
سلام دیگه باید مولتی بدی
قطره آهن لیپوزوفر فروت خیلی خوبه
قطره آهن لیپوزوفر فروت خیلی خوبه
0
1400/01/07
زهرا ت
من میم میدم هم مولتیه هم آهن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام میشه درباره این قطره راهنمایی کنید
- داروهای تقویتی در بارداری
- لطفا هرکی میدونه راهنماییم کنه. موندم چیکار کنم
- قرص آهن من چک لطفا
- میشه این فولیک اسید رو استفاده کنم؟
- ذخیره آهنم پایینه لطفا بیاین 😔
- قرص آهن تجویز شده
- مولتی ویتامین ...؟!بیایین نظر بدین🌷🌷
- مصرف همزمان ویتامین د۳وآهن
- نسخه خوانهای عزیز ی لحظه لطفا....




