واسه من ک گفت از 7 صب اولین ادرارت هیچ از دومی همه رو جمع کن تا فرداش 7 صب فقط ادرار اولی ک باید 7 صب باشه لازم نیست بقیشو باید جمع کنی میری بهت ظرف میدن
نزاری بمونه چندساعتا سریع ببر
ایشالا ب زودی نوبت خودته دیگ چیزی نمونده مراقب خودت خیلی باش ضعیف نشی بعد زایمان فقط
به امیده خدا، ممنون عزیزم
وای ماشاالله هزار ماشاالله لیلا چقدنازه گل پسرت
مرسی عزیززززززم
نوبتیم باشه نوبت توئه😘😘😘
سلام ادرار ۲۴ ساعت یعنی کل ادرار در یک روز را داخل ظرف نمونه گیری بریزید
پسلام لیلا خوبی زایمان کردی؟؟؟ مبارکه از زایمانت چیزی نگفتی نفهمیدیم