فک کنم تا ۲۲ هفته میشه بری
مژگان ماشالله شدی ۲۷ هفته😀
بعد از هفته ۱۸ سونو آنومالی فقط جنبه چکاپ داره و اگه مشکلی باشه دیگه کاری نمیشه کرد
تایم استانداردش پایان ۱۶ هفته تا پایان ۱۸ هفتهس
سونوها از شنبه بازن دیر نمیشه ولی زودتر بری بهتره
غربالگریهام تا الان ریسکا منفی بوده
انومالی برای بررسی اندام داخلی جنینه. مثلا چک میکنن حفره شکمی مشکل نداشته باشه. یا قلب دو سمتش تشکیل شده باشه و ستون فقرات اکی باشه و ....
که اگر مشکلی باشه و نقص اساسی وجود داشته باشه خدای نکرده بارداری ختم بشه.
غربالگری اول و آزمایش ۴ مارکر فقط برای ۳ تا تریزومی (۱۸ و ۲۱ و ۱۳) هست و به نقص عضو کاری نداره
تا ۱۸ هفته و شش روز امکان ختم بارداری هست و بعدش حتی اگه بدترین مشکل هم باشه چنین امکان قانونی نیست
توکل به خدا
انشالله مشکل نداره
سن بارداریت چقد میشه تا اون روز؟
سلام خیر تا هفته بیستم هم میتونید انجام دهید