Ooma
پرسش (1400/01/05):

زمان سنو آنومالی .

سلام وقت بخیر
من فردا وارد هفته ۱۹ میشیم
یعنی ۱۸ هفته و ۱ روز میشم
تا ۱۵ فروردین نمیتونم آنومالی برم
اون زمان میشم هفته ۲۰
آیا دیر میشه؟
سنو آنومالی از کی تا کی وقت داره؟

فک کنم تا ۲۲ هفته میشه بری
مژگان ماشالله شدی ۲۷ هفته😀
مرسی😘
قربونت عزیززززم🤩🤩🤩🤩
بعد از هفته ۱۸ سونو آنومالی فقط جنبه چکاپ داره و اگه مشکلی باشه دیگه کاری نمیشه کرد
تایم استانداردش پایان ۱۶ هفته تا پایان ۱۸ هفته‌س
سونوها از شنبه بازن دیر نمیشه ولی زودتر بری بهتره
غربالگریهام تا الان ریسکا منفی بوده
انومالی برای بررسی اندام داخلی جنینه. مثلا چک میکنن حفره شکمی مشکل نداشته باشه. یا قلب دو سمتش تشکیل شده باشه و ستون فقرات اکی باشه و ....
که اگر مشکلی باشه و نقص اساسی وجود داشته باشه خدای نکرده بارداری ختم بشه.
غربالگری اول و آزمایش ۴ مارکر فقط برای ۳ تا تریزومی (۱۸ و ۲۱ و ۱۳) هست و به نقص عضو کاری نداره
تا ۱۸ هفته و شش روز امکان ختم بارداری هست و بعدش حتی اگه بدترین مشکل هم باشه چنین امکان قانونی نیست
تا ۲۲هفته وقت داری
توکل به خدا
انشالله مشکل نداره
مرسی
انومالی مون تو یه روزه 😀
سن بارداریت چقد میشه تا اون روز؟
سلام خیر تا هفته بیستم هم میتونید انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه