سلام من ماه پیش ۳ اسفند پریود شدم ۱۱ رفتم سونو هرسمت سه فولیکول تا۱۵ داشتم دکترم روز ۱۴اسفند یه دونه امپول داد وبرای هفته بعدش ۲۰ هم یه امپول ازاد سازی دیگه بعدشم گفت رابطه داشته باش الان باید ۳ پریود میشدم ولی هنوز نشدم الان چند روز زیر دلم ونافم بعضی وقتا تیر میکشه کمر هم درد میگیره احتمال داره باردار باشم کی بی بی بزنم
0
1400/01/05
رستا (◔◡◔)
عزیزم احتمال زیاد باردار باشی😍
بی بی بزن انشالله که مثبته❤
بی بی بزن انشالله که مثبته❤
0
1400/01/05
رستا (◔◡◔)
دوره هات منظمه؟
1
1400/01/05
فاطمه ح
برامن ۱ روز بعد پریودم بی بی چک مثبت شد
0
1400/01/05
سوال کننده
سلام اره منظم ولی میترسم بی بی بزنم دوماه قبل فولیکول ۱۷ داشتم باردار نشدم ولی الان ۱۵ بود فولیکولم
0
1400/01/05
سوال کننده
چه علایمی داشتی
0
1400/01/05
فاطمه ح
کامل علائم پریودی
0
1400/01/05
فاطمه ح
دل درد کمردرد زیر دلم تیر میکشید
0
1400/01/05
فاطمه ح
ولی بگم دو هفته ب موعد پریودمم این علائمو داشتم مخصوصا معده دردوحالت تهوع
0
1400/01/05
سوال کننده
مبارکت باشه انشاالله بارداری سالم وبی خطری داشته باشی
0
1400/01/05
فاطمه ح
ممنونم دعا کنید برام
0
1400/01/05
فاطمه ح
من استرسم زیاده خیلی میترسم
0
1400/01/05
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی بی بی چک بزن ببینیم چه خبره اون تو. به امید خدا که شما باردار هستین
0
1400/01/05
سوال کننده
انشاالله
0
1400/01/05
سوال کننده
ممنون قشنگم انشاالله جفتمون باردار بشیم
0
1400/01/06
سوال کننده
دکتر جان امروز بی بی زدم منفی بود یعنی روز چهارم دورهام
0
1400/01/06
سوال کننده
احتمال داره زود زده باشم
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام تا یک هفته ده روز تاخیر صبر کنید ، اگر خونریزی نداشتی تیتر بتا بده مجدد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



509

