سلام من چند روز پیش ترشح قهوه ای داشتم شیاف پروژسترون استفاده کردم خوب شدم و همش استراحت کردم تا اینکه دیروز یکم فعالیت داشتم باز یکم ترشح دیدم و الان ی کم لرز دارم آیا خطر ناکه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



651
1400/01/05




