سلام دکتر اوما و خانما این جوشا تمام صورت دخترمو پر کرده دلیلش چیه ببرم دکتر یا نخ
0
1400/01/04
سوال کننده

0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
اگه شیر خودتو میدی، حتما ی چی خوردی ک حساسیت نشون دادخ
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
الهی چقد نااااازه😍😍😍
0
1400/01/04
سوال کننده
آره شیرخودمو میدم ثمین جون
0
1400/01/04
Noshin ♥
جووون چ لپای خوشمزه اییی😍😍😘😘
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
پس ببین چی خوردی جدیدا
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
گرمی اینا نباید زیاد بخوری
0
1400/01/04
Noshin ♥
مال بوس کردنه😑😑
0
1400/01/04
سوال کننده
فدات❤❤
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
پسرهمسایه ما صورتش اینطوری شده
بچه اون چون دستشو خیلی میکنه دهنش و تفشو میماله صورتش، ازاونه
بچه اون چون دستشو خیلی میکنه دهنش و تفشو میماله صورتش، ازاونه
1
1400/01/04
سوال کننده
فدای تو😘
0
1400/01/04
سوال کننده
گرمی زیاد خوردم ینی از شیرم میره ب بدنش؟
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
اره دیگه
دختر از همونه دیگه
باید خییییلی رعایت کنی
دختر از همونه دیگه
باید خییییلی رعایت کنی
0
1400/01/04
سوال کننده
ای وای باباش و خودم زیاد بوسش کردیم😒😢
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
هم بوسو قطع کنید
هم تغذیتو اصلاح کن
درست میشه
هم تغذیتو اصلاح کن
درست میشه
0
1400/01/04
Noshin ♥
دیگه خیلی کم بوسش کنین گناه داره
0
1400/01/04
سوال کننده
ای خدا همش رو فرشه همه چیو میکنه دهنش اسیرم کرده بدتر نشه
0
1400/01/04
سوال کننده
باشه عزیزم دیگه کمتر گرمی میخورم
1
1400/01/04
Noshin ♥
یه پتوی بزررگ تمیز بنداز زیرش
1
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
اوووووف
پس از هر ۳ دلیل میتونه باشه
ولی فعلا بنظر من بیشترین دلیل تغذیه خودت میتونه باشه
پس از هر ۳ دلیل میتونه باشه
ولی فعلا بنظر من بیشترین دلیل تغذیه خودت میتونه باشه
0
1400/01/04
سوال کننده
باشه حتما دیگه رعایت میکنم
1
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
تغذیتو درست کن، اگه از اون باشه ۴ روزه نشون میده
ادویه مخصوصا استفاده نکن
ادویه مخصوصا استفاده نکن
0
1400/01/04
سوال کننده
اره بخدا گاهی از بوس محکم گریه میشه باشه فدات
0
1400/01/04
Noshin ♥
🌻🌻🌻
0
1400/01/04
💃ثمین بیات🕺
ای جان😍
منم بچم بشه مطمئنم خودم بیشتر ازهمه بوسش میکنم🤣
منم بچم بشه مطمئنم خودم بیشتر ازهمه بوسش میکنم🤣
0
1400/01/04
سوال کننده
انداختم ۴دست و پا میره اینور اونور رو فرش و سرامیک خیلی سخته بچه داری
0
1400/01/04
سوال کننده
خیلی ادویه میزنم نمیدونستم مال ادویست آره ادویه نمیزنمببینم مال ادویه و گرمیجاته
0
1400/01/04
Noshin ♥
ای جانم 😂
خداحفظش کنه
خداحفظش کنه
1
1400/01/04
سوال کننده
ای جونم ان شاالله بزودی بعدش مثل من پشیمون میشی از بوس کردنش😂
0
1400/01/04
سوال کننده
الهی آمین خدا تودلیتو واست نگه داره😄
1
1400/01/04
Noshin ♥
فدات گلم❤️❤️
0
1400/01/05
زینب 🌹
صورت دخترمنم داره 😭
0
1400/01/05
سوال کننده
الهی نبردیش دکتر؟ منم نگرانم😐
0
1400/01/06
پزشک اوما
سلام ، خونه روزیاد گرم نکنید، حمام هفته ای یکبار، آقایان بوسش نکند، مرطوب کننده ثمین یک درصد اوسرین بزنید، سه روز فقط سه روز پماد fluocinolon روزی دوبار بزنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



538

