سلام. هفته 36 ام کمردرد شدید دارم و الان درازکشیدم زیر پتو و اتاقو گرم کردم. بهترم اما خوب نشده. به نظرتون درد زایمانه؟ نامه پزشکو هنوز نگرفتم و سونو 32 هفته بچه سفالیک بود.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



935
1400/01/04







