Ooma
پرسش (1400/01/03):

گرفتن اشیا توسط نوزاد سه ماه و نیمه

سلام دخترمن سه ماه ونیمشه
تلاش نمیکنه جغجغه رو بگیره ولی من میدم دستش نگه میداره
میخواستم ببینم مشکلی نیست؟

پسر منم نزدیک 3 و نیمشه هنوز چیزی رو دس نمیگیره
مشکلی نیست ۴ ماهش که تکمیل شد کم کم شروع میکنن به گرفتن اشیا .
بابا خیلی زوده انقد حساس نشو
از 4 ماهگی به بعد باید اشیاء رو بگیرن
هر بچه ایی یجوریه
نگران نباش وقت داره هنوز
بچه منم سه ماهونیمه نمیگیره چیزیو
والا دختر من دیگه ۷ رو پر کرد زورکی میگیره🤣
منم دخترم هنوز دنبال اشیا نمیره زوده هنوز
سلام خیر چه مشکلی الکی روی حرکات فرزند خود حساس نشوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه