پسر منم نزدیک 3 و نیمشه هنوز چیزی رو دس نمیگیره
مشکلی نیست ۴ ماهش که تکمیل شد کم کم شروع میکنن به گرفتن اشیا .
بابا خیلی زوده انقد حساس نشو
از 4 ماهگی به بعد باید اشیاء رو بگیرن
هر بچه ایی یجوریه
نگران نباش وقت داره هنوز
بچه منم سه ماهونیمه نمیگیره چیزیو
والا دختر من دیگه ۷ رو پر کرد زورکی میگیره🤣
منم دخترم هنوز دنبال اشیا نمیره زوده هنوز
سلام خیر چه مشکلی الکی روی حرکات فرزند خود حساس نشوید