سلام. من در هفته 7بارداری هستم و از امروز سمت چپ و زیر شکمم تیر میکشد و کمی درد دارد. چون سال گذشته سابقه دوبار داری خارج رحم و سقط در هفته 4و6 داشتم نگران هستم که این علامت خطر دارد یانه؟ البته هیچ علامت دیگری لکه بینی و... ندارم. لطفا راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



529
1400/01/03






