من 25بهمن به دلیل ایست قلبی کواتازکردم خونریزی درحدلکه بینی 2اسفندخونریزی شدید ودرد دوهفته ادامه پیداکردبعدرفتم دکترال دی داد ولی ال دی دوتامونده تموم بشه اول فرودین دوباره خونریزی گرفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



736
1400/01/03



