سلام عزیزم روزی چند بار دسشویی میکنه؟
نه عزیزمنگران نباش. پسر من یه مدت روزی چهار پنج بار دسشویی میکرد شل و آبکی بود بردم دکتر گقت تا ۶.۷ بار طبیعیه اگه ببشتر از ۱۰ بار شد اون اسهاله
اگه شیر خودتونو میخوره یه کم عرق نعنا بخور یا اگه بهش تا حالا چیزای گیاهی دادی دو سه تا قطره نعنا بهش بده شکمشو میگیره
ن طبیعیه هیچی هم بهش نده دکترگفت اگه سفت باشه غیرطبیعیه
اسهال باشه روزی 8 تا 10 بار پی پی میکنه
روزی دو بار ک طبیعیه
خداروشکر خیالم راحت شد خیلی ترسیدم
مدفوع نوزاد همیشه شله همراه با دونه های سفید
اره ولی مال دختر من خیلی ابکیه دیگه
سلام خیر مشکلی نیست مدفوع همه نوزاد کمی شل و آبکی است و مدفوع سفت برای نوزاد نشانه یبوست است