دوستان و دکتر اوما فردا به پسرم وقت ختنه به روش جراحی با خواب مصنوعی داده دکتر و گفت از ساعت 4 صبح به بعد هم شیرش ندم کسی تجربه اینجوری داره؟ فکر کنم حدود ظهر عملش میکنن تو اون چند ساعت که چیزی نخوره چه جوری آرومش کنم؟ خواهش میکنم هر کی تجربه داره بهم بگه مرسی
0
1400/01/03
nahid nt
سنش زیاده بچه اذیت میشه
پسرم حلقه انداختن راحت بود
پسرم حلقه انداختن راحت بود
0
1400/01/03
سوال کننده
کاری به اذیت شدن یا نشدن ندارم چون مشکل قلبی داشت اجازه ختنه نداشت
0
1400/01/03
سوال کننده
لطفا اگه کسی راه حل یا تجربه نداره نظر الکی نده ممنون
2
1400/01/03
nahid nt
چه بی ادب خوب من نه می دونستم که مشکلش چیه نه تجربه بخیه داشتم
واسه این گفتم حلقه بهتره چون تجربشو داشتم
واسه این گفتم حلقه بهتره چون تجربشو داشتم
0
1400/01/03
سوال کننده
آدم وقتی نمیدونه بهتره نظر هم نده که بچه اذیت میشه چون سنش زیاده واسه یه مادر که استرس داره این حرفا خوشایند نیست منم تو سوالم گفتم هر کسی تجربه جراحی داره بهم بگه
2
1400/01/03
FAEZEH 👨👩👧
😑😑😑😑راجب زیاد بودن سن بچه یا اینکه چ روشی بهتره نپرسید جا آرامش دادن ب مادر نباید استرس و دلشوره داد
2
1400/01/03
ریحانه 💕
بی ادبی نکرد که😶
5
1400/01/03
mahtab ...
دوستان اگر دوست دارین مطابق میل تودتون نظریاتو بشنوین قید کنین وگرنه وقتی بصورت عمومی سوال میپرسین هرکسی طبق تجربه خودش نظر میده
1
1400/01/03
mahtab ...
خب مسلما ما ختنه نشدیم ولی از اطرافیانمون دیدیم و تجربه های متفاوتی داریم
0
1400/01/03
سلنا 😍
عزیزم بچه خواهرشوهرم هم سن پسر شما بود با بی حسی انجام دادن اگه با بی حسی باشه از نظر بی قراری بخاطر گرسنگی بهتره میخوای باز زنگ بزن از بیمارستان بپرس
2
1400/01/03
یگانه 👼💕sadat💕👼
والا
0
1400/01/03
راحیل چ
سلام مژگان جون
0
1400/01/03
راحیل چ
برای بیقراریش هیچی نمیتونم بگم
0
1400/01/03
راحیل چ
فقط اینو میدونم پسردایی مادرم عمل داشت بهش گفتن هیچی نده فقط دستمال خیس میکرد میزاشت رو لبش
0
1400/01/03
راحیل چ
اونم همین سن رو داشت
0
1400/01/03
راحیل چ
خدازودتر پسرتو خوب کنه
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله
0
1400/01/03
سوال کننده
اگه کسی سوال من درست بخونه متوجه میشه که تو چه زمینه ای و باید تجربش بگه و اینکه ترسوندن یه مادر که بچش اذیت میشه جزو تجربه کسی حساب نمیشه تو دل خالی کردن بیشتر
0
1400/01/04
راحیل چ
مگه ایشون چه گفتن که میگی چه بی ادب
0
1400/01/04
راحیل چ
تو هر تاپیکی باید الکی بحث کنید دوستان مشکل دارن نگران بچشونن خواب ندارن اونوقت بقیه دنبال نکته هستند من که بی ادبی ندیدم عزیزم تو حرف ایشون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



691

