سلام دوستان پزشک عزیز اوما
بچه ها من ۲۰ اسفند فولیکول ۲۲ داشتم همون روز دو تا آمپول اچ سی جی زدم.. از ۲۱ ام هم شیاف پروژسترون گذاشتم...امروز بیبی چک زدم زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخته... بنظرتون درسته؟ یا امید الکی به خودم دادم... البته تو عکس خیلی واضح نیست ولی پر رنگه تقریبا...
یه سوال هم از پزشک اوما دارم که من با سابقه ی قبلی سقط که داشتم و اللن دکتر تا ۱۵ تا شیاف برام نوشته... اگر باردار باشم باید شیاف هامو ادامه بدم؟
پرسش (1400/01/03):
بیبی چک زیر ۵ دقیقه هاله صورتی انداخت لطفا ببینید
2213
52
1400/01/03
سوال کننده
0
1400/01/03
وندا ❤️
سلام بفرست
5
1400/01/03
سوال کننده

6
1400/01/03
MaMaNe Deniz❤Delana
اره مثبته مبارکه
2
1400/01/03
MaMaNe Deniz❤Delana
یکم بگذره پر رنگ ترم میشه
2
1400/01/03
وندا ❤️
مثبته حالشو ببر مبارک باشه
0
1400/01/03
سارا اعظمی
مثبته عزیزم
1
1400/01/03
سوال کننده
وای خدا رو شکررررر
1
1400/01/03
سوال کننده
مرسییییییی😍😍😍😍😍
0
1400/01/03
فاطمه بانو👨👩👧👦
مثبته مبارکه
شیاف هم تا رفتن پیش دکتر ادامه بده
شیاف هم تا رفتن پیش دکتر ادامه بده
2
1400/01/03
سوال کننده
دعا کنید ایندفه برامون بمونه این جوجه اردک چموش😍
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/01/03
سوال کننده
من بارداری قبلیمم اولش اینجوری بود... آخراش دیگه انگار با خودکار خط کشیدن ولی جوجوی مامان قصد اومدن نداشت😔 البته قسمت بود... خدا داد خودشم تشخیص داد نباشه بهتره
0
1400/01/03
وندا ❤️
ان شالله این برات بمونه قرار نیس هر بار اتفاق بیفته
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
عزیزم مبارکه
انشاالله بسلامتی بغل بگیری
انشاالله بسلامتی بغل بگیری
0
1400/01/03
پریا ❤❤❤
شیافاتم بزار استراحت کن
تاانشاالله بعد از تعطیلات عید بری دکتر
تاانشاالله بعد از تعطیلات عید بری دکتر
0
1400/01/03
راضیم به رضای خدا ❤❤❤❤
مبارک عزیزم بسلامتی
0
1400/01/03
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی مهربوووونا.. خدا رو شکر... ان شا این شوق قسمت همه اونایی که عاشق مامان شدنن و منتظرن... 😍
0
1400/01/03
mahtab ...
مبارکا باشه مامان خانوم😍😍😍
0
1400/01/03
جیران ف
سلام مبارکت باشه عزیزم
0
1400/01/03
elnaz ❤️
اصن کاری ب دکتر نداشته باش حتمااا شیاف بزن هرشب تا ماهای اخرهم بزن هیچ ضرری نداره
0
1400/01/03
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم به سلامتی❤
0
1400/01/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
مبارکه گلم بسلامتی ۹ ماه بارداری بگذرونی
0
1400/01/03
هِلن (😍)
مبارک🥰🥰🥰🥰
0
1400/01/03
😍zahra😍 😍😌
سلام مبارکه چند ماه اقدام کردی
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی از همتون مهربوناااااا😍❤
0
1400/01/03
سوال کننده
ان شا الله... هر چی خدا بخواد... دعا کنید برام.. اونسری بد اذیت شدم
0
1400/01/03
سوال کننده
تا فردا شب دارم... پس برم بخرم
0
1400/01/03
😍zahra😍 😍😌
اقدامتو بگو
0
1400/01/03
سوال کننده
مرسی عزیز دلم...
والا من الان دوساله اقدام کردم... بعد از نقریبا ۶ ماه اقدام که باردار نشدم دکتر کلومیفن داد... اون ماه با فولیکول ۹ در عین ناباوری حامله شدم... که تو ۶ هفته سقط شد... خرداد پارسال سقط شد... ۳ ماه بهم استراحت داد... از مهر دوباره اقدام کردم بعد دی رفتم دکتر بهم لتروزول داد شبی ۲ تا... خوردم فولی غالبم ۱۴ بود بعدم آمپول داد که حامله نشدم... ایندفه دوباره بهم کلومیفن داد که شکر خدا احتمالا حامله شدم 😁
والا من الان دوساله اقدام کردم... بعد از نقریبا ۶ ماه اقدام که باردار نشدم دکتر کلومیفن داد... اون ماه با فولیکول ۹ در عین ناباوری حامله شدم... که تو ۶ هفته سقط شد... خرداد پارسال سقط شد... ۳ ماه بهم استراحت داد... از مهر دوباره اقدام کردم بعد دی رفتم دکتر بهم لتروزول داد شبی ۲ تا... خوردم فولی غالبم ۱۴ بود بعدم آمپول داد که حامله نشدم... ایندفه دوباره بهم کلومیفن داد که شکر خدا احتمالا حامله شدم 😁
0
1400/01/03
😍zahra😍 😍😌
مبارکت باشه برات بمونه
0
1400/01/03
سوال کننده
مرس یعزیزم ان شا الله این ماه از امام زمان عیدیتو بگیری گلم... برای منم دعا کن ... ❤
0
1400/01/05
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بدهید و شیاف را فعلا ادامه دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




