Ooma
پرسش (1400/01/03):

خانما لطفا بیاین‌کمک نمیدونم دخترم چشه نگرانم

دخترم ۹ روزشه بعضی وقتا شیر ک میخوره و سیر میشه زبونشو درمیاره ب حالت عوق زدن کلا زبونشو هی در میاره گاهیم بالا میاره کسی تجربه ای داره کمکم کنه؟

آروغشو خوب بگیر
ببرش متخصص اطفاال هم چکاپ میشه هم بهش بکو شاید رفلاکس داره دارو میده
آروغم میگیرم ولی نمیدونم چرا اینجوری میکنه یهو
دوسه روز پیش بردمش گفت سالمه همه جاشو چک کرد
ولی اون موقع مشکل الان رو نداشت ک بگم ب دکترش
زیاد بهش شیر میدی اینا ک سیر و گرسنگی رو نمیدونن هرچی بدی میخورن.. کمتر بهش بده ولی وعده شو بیشتر کن اگه دیدی باز همونجوریه ببر دکتر
آروغشم حتما بگیر
😐بچه سیر بشه اصلا حاضر نیست ذره ای بخوره خودش سینرو پس میزنه
اگر مواد مغذی شیر کافی نباشه سیر نمیشه و گریه میکنه...
بچه ۹ روزشه تازه بعد ۱۰ روز معدش از ی گردو بزرگتر میشه نگران نباش بالا اوردنش با پیچش و گریه هست
برخلاف عده ای که تغذیه رو بی تاثیر میدونن اما لطفا تا چهل روز بعد زایمان از غذاهای نفاخ و سرد استفاده نکنید ....
پرتقال تامسون هم ضرر داره اینا همه رو شیر تاثیر میزاره
یکم اره انگار
وای ن من خیلی رعایت غذایی میکنم حبوبات و سردی نمیخورم
شاید کولیک داره مراجعه کن به پزشک اطفال
طعم شیرت حتما عوض شده ببین چی میخوری منکه پرتقال که میخورم دخترم یکم اذیت میشه دیگه نمیخورم.
بهش شربت کولیک با فولوس میدم
۳ روزگیش بردمش دکتر قطره ای کولیک گات داددارم بهش میدم
چیز خاصی نمیخورم ک شیرمو خراب کنه خوب شیر میخوره ولی بعدش اینجور میشه
سلام مشکلی ندارد و طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.