سلام خشته نباشید من امروز دوره ۱۶ بودم و رفتم دستشویی و وقتی خودمو با دستمال خشک کردم دوقطره لکه خون صورتی مایل به قرمز بود والان خبری نیس و چندروزی هست کمرم درد مسکنه و حتما باید به چیزی تکیه بدم وگرنه نمیتونم کمرمو نگه دارم.دلیل دوقطره خون چی بوده؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



476
1400/01/02







