سوال منم هست . پسر منم ۱۹ فروردین باید واکسن ۲ ماهگی بزنه
واکسن پسرمنم۲۰فروردین
لطفا راجبه قبل و بعد واکسن بگید و کارهایی که لازمه انجام بدیم،مرسی.
من نیم ساعت قبل واکسن ب دخترم استامنیوفن قطرشو البته دوبرابر وزنش دادم بعد رفتم زد بعد یادم نیس گف چهارساعت یا شیش ساعت یبار بهش میدادم چ تب بکنه چ نکنه میدادم
البته این یکیمو الان استرس ختنشو دارم تاواکسن
راستی قنداق هم بکنید ک پاهاشو زیاد تکون نده
من بیبی بام سیاه خریدم زدم ب پاش بعد واکسن همش پرتاب میکردم استامینوفن هم هر چهار ساعت دو برابر وزنش دادم اصلا تب نکرد
عزیزم من پسرمو که واکسن زدم استامینوفن بهش دادم تب نکرد فقط تا چند ساعت بعدش یه کم نق زد قنداق هم نکردم فرداش خوب خوب شد
اره عزیزم میتونی تنهایی ازش مراقبت کنی
بلافاصله بعد از واکسن بهش قطره استامینوفن بده هر چهار ساعت
روز اوا کمپرس سرد و. روز دوم کمپرس گرم بزار رو جای واکسنش
هیچ داروی دیگه نداره
شب اول خیلی مراقبش باش چون تب میکنه
استامینوفن پاراکید بگیر بعد اینکه واکسن رو زدن هر ۴ ساعت بهش بده اگه دیدی اذیته یک ربع قبل اینکه ۴ ساعت کامل بشه بهش بده اومدی خونه پاهاشو قنداق کن تکون نده. همین من کمپرس سرد و گرم نمیزاشتم واکسنش سبکه معمولا تب نمیکنن شب هم هر یک ساعت تبشو چک کن از ۳۷ و نیم بالاتر نره