سلامب همه🌺
من امروز واکسندوماهگی دخترم رو زدم و بهم گفتن هر ۶ ساعت دوبرابر وزنش بهش استامینوفنبدم،الان اینجا سرچ کردم دیدم همه گفتن هر ۴ ساعت باید قطره داده بشه، الان من ۴ ساعت بدمیا ۶ ساعت؟؟؟
پرسش (1399/03/17):
واکسن دو ماهگی نوزاد
490
75
1399/03/17
سوال کننده
0
1399/03/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من ۴ساعت دادم
0
1399/03/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چون هی تب میکرد
0
1399/03/17
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
هی تبشو چک کن اگ بالا نبود ۶ساعت بده
0
1399/03/17
مژگان پارسا
۲۴ ساعت اول هر ۴ ساعته به بعد شش ساعتی
0
1399/03/17
مامان دو تا عشق
هر چهار ساعت قطره باید بدی اگر شربت بود ک برای بچه های یک و نیم ساله شربت میدن باید هر شش ساعت میدادی
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
سلام زهره جان منم امروزصبح واکسن پسرم زدم..بهم گفت هر۴ساعت بده ۲۴ساعت اول رو...
۲۴ساعت دوم هر۶ ساعت
۲۴ساعت سوم هر۸ساعت
۲۴ساعت دوم هر۶ ساعت
۲۴ساعت سوم هر۸ساعت
0
1399/03/17
سوال کننده
فعلا ک خوبه،با تب سنج دیجیتالی ۳۶.۵ بود
0
1399/03/17
سوال کننده
پ چرا بهداشت گفت ۶ ساعت؟
0
1399/03/17
سوال کننده
👍🏻👍🏻👍🏻
0
1399/03/17
👠💄ꑄꋬꃬꋬꋪ 👩❤️👨👶👶👶
ب منم گفتن هرشیش ساعت بده ولی من خودم ۴ ساعت دادم ک تب نکنه
0
1399/03/17
سوال کننده
سلام عزیزم
ب سلامتی 💗
ب من فقط گفت هر ۶ ساعت بده، ۴ ساعته بدی خیلی نمیخوابه؟؟؟
کمپرس سرد گذاشتی براش؟
ب سلامتی 💗
ب من فقط گفت هر ۶ ساعت بده، ۴ ساعته بدی خیلی نمیخوابه؟؟؟
کمپرس سرد گذاشتی براش؟
0
1399/03/17
سوال کننده
دیروز خواهرشوهرم میگفت بااااااید تب کنه،اگه نکنه ینی اثر نکرده و دوباره باید ببری واکسن بزنن😐😐😐
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
چرا خوابیده الان...ولی تا بیدارمیشه خیلی گریه میکنه..شیرنمیخوره اصن..شیرمو دوشیدم توخواب بهش دادم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
ولی بمنگف واسهک تب نکنه هر۴ساعت بده..توام هر۴ساعت بدهمنم تبشو باتبسنج دیجیتال چک کردم ۳۵بود
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
ولی لباس تنش نکردم زیاد..پنجره اتاق بازه بادملایم میاد
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
وا..چ ربطی داره...بزاریم بچه هلاک بشه ک بقیه فککنن اثر کرده..خدای نکرده تب کنه تشنج بگیره چی
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
تومادرشی خودت بهتر از بقیه صلاح بچتو میدونی..هر۴ساعت بده تا۲۴ساعت
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
کمپرسم دوبار واسش گزاشتم و پاهاش ورم کرده. ورم کردن پا ازچیه؟ازاینکه زیاد کمپرس نزاشتم؟؟
0
1399/03/17
سوال کننده
دخترمنم خواب بود الان بیدار شد قطره دادم و داره شیر میخوره ولی خیلی بی تابی میکنه
0
1399/03/17
سوال کننده
دخترمن ۳۶.۵ بود ک با نیمدرجه ۳۷ میشه
0
1399/03/17
سوال کننده
چ میدونم حرف زد دیگه😒
0
1399/03/17
سوال کننده
آره همین کارو میکنم
0
1399/03/17
سوال کننده
ینی بعد واکسن ورم کرده؟؟؟ نمیدونم والا
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
اره خیلی
0
1399/03/17
سوال کننده
هر دو پاش؟
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
نه همون جای واکسنش
0
1399/03/17
سوال کننده
احتمالا داروش جمع شده یه جا،کمپرس گرم بذاری پخش میشه درست میشه
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
ن کمپرس گرم ک فردامیزارم
0
1399/03/17
سوال کننده
آره دیگه از فردا باید بذاری
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
بچه شما تب نکرد ک خداروشکر
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
؟
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
بچه من الان تب کرد یکم..فوری با اب ولرم دستمال گذاشتم رو پیشونیش و پاش و دستش.اومد پایین
0
1399/03/17
سوال کننده
دست میزنم خوبه،تب سنج نذاشتم
0
1399/03/17
سوال کننده
عه،چند درجه شد تبش؟!
خداروشکر اومد پایین
خداروشکر اومد پایین
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
ساعت چندبردی واکسن
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
اره اومد شد۳۵نیم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
کمپرس سرد چنبار گزاشتی
0
1399/03/17
سوال کننده
ساعت ۹ بردم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
منم۹ بردمش..قد و وزن دخترت چنده..
برا اروین ۶کیلو بود و۵۷نیم قد
برا اروین ۶کیلو بود و۵۷نیم قد
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
دوتامونم امشبو بیداری بکشیم خخ
0
1399/03/17
سوال کننده
۳۵.۵ ک خیلی معمولیه،تب نیس، دختر من همینجوری ۳۶.۵ دمای بدنشه
یه بار کمپرس سرد گذاشتم، ازین ژلا از داروخونه گرفتم واسه کمپرس
یه بار کمپرس سرد گذاشتم، ازین ژلا از داروخونه گرفتم واسه کمپرس
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
نه میگم تبش بالابود الان اومد روی۳۵نیم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
چجوریه بعد عکس بده ببینم..بخرم برای دفعات بعدی واکسن نیاز میشه
0
1399/03/17
سوال کننده

1
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
مرسیگلم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
میگم زهره یسوال
0
1399/03/17
سوال کننده
ماششششاالله😍
دختر من ریز بود،موقع تولد ۲۷۰۰ بود قدشم ۴۹، الان ۴۷۰۰ قدشم ۵۴
دختر من ریز بود،موقع تولد ۲۷۰۰ بود قدشم ۴۹، الان ۴۷۰۰ قدشم ۵۴
0
1399/03/17
سوال کننده
وایییی نگو،مامان من از صبح اومده الان میگه سوین حالش خوبه من میرم، نره اینم بعدش تب کنه😣
0
1399/03/17
سوال کننده
عاهان،موقع تب چند بود؟
0
1399/03/17
سوال کننده
جان؟
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
خداحفظش کنه🥰
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
بگو شبو بمون خخ اصلکار شبه..منک اومدم خونه مادرشوهرم ک طبقه پایین خونمونه
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
موقع بارداریت چندکیلوبودی..بعد ک ب شیردهی افتادی و الان چندی؟؟
1
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
اخه من خیلی لاغرشدم..
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
بچمم الرژی ب محصولات گاوی داره و ب هندونه و ....
هیچب نمیتونم بخورم بااینکه یکم خوراکم خوبه..خیلی وزن کم کردم.دوس داشتم یکم تپل بشم بنظرت میشه گالاکتومید استفاده کنم؟؟
هیچب نمیتونم بخورم بااینکه یکم خوراکم خوبه..خیلی وزن کم کردم.دوس داشتم یکم تپل بشم بنظرت میشه گالاکتومید استفاده کنم؟؟
1
1399/03/17
سوال کننده
فدات شم،خدا آروین توروهم حفظ کنه💗
0
1399/03/17
سوال کننده
خوبه حالا تنها نیستی، منم بتونممادرمو نگه میدارم
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
عزیزمی😘😘
0
1399/03/17
سوال کننده
اولش ۵۶ بودم،تو۳ ماهاول شدم ۵۱،بعد خودمو کشششششتم شدم ۵۹😅 بعد زایمانشدم ۵۴،الانم ۵۱😂
تو چی؟
تو چی؟
0
1399/03/17
سوال کننده
بنظر من سعی نکن وزنتو بالا ببری، الان اول شیردهیه لاغر شدی،یه کمبا شرایط جدید کنار بیای وزنت خودبخود بالا میره
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
اهاخداکنه
0
1399/03/17
سوال کننده
چندی الان؟
0
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
بارداری۶۳..قبل بارداری۵۱ دوباره الان شدم ۵۱نیم
0
1399/03/17
سوال کننده
الان مثل منی، بعدا وزنت میره بالا نگران نباش
حالا من دوس دارم همینجوری بمونم 🤗
حالا من دوس دارم همینجوری بمونم 🤗
1
1399/03/17
🌹razieh z🌹 🥰🥰🥰
خخخ
0
1399/03/17
خانم گل .
وا چ حرفا خیلی از بچه ها تب نمیکنن ربطی نداره ک
پسر منم خداروشکر اصلا تب نکرد فک کنم بخاطر این ک مرتب هر 4 ساعت بهش قطره دادم
پسر منم خداروشکر اصلا تب نکرد فک کنم بخاطر این ک مرتب هر 4 ساعت بهش قطره دادم
0
1399/03/17
سوال کننده
یه چی گفت دیگه😂
من قطره پاراکید گرفتم،اونم هر ۴ ساعت بدم؟
من قطره پاراکید گرفتم،اونم هر ۴ ساعت بدم؟
0
1399/03/17
خانم گل .
اره منم پاراکید دادم
0
1399/03/18
سوال کننده
انگار اصلا خواب آور نیس،طفلک همش داره درد میکشه😣
0
1399/03/18
پزشک اوما
سلام همان هر شش ساعت قطره استامینفون بدهید اگر درجه حرارتی بدنش بالا بود بکن هر ۴ ساعت
0
1399/03/18
سوال کننده
سلام،خیلی ممنون
دیروز کلا ۴ ساعتی دادم،از امروز ۶ ساعتی میدم
دیروز کلا ۴ ساعتی دادم،از امروز ۶ ساعتی میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




