Ooma
پرسش (1400/01/02):

یبوست نوزاد تازه متولد شده

سلام پسر من چهار روزه است. الان دو روزه که مدفوع نداشته
مرتب و با فاصله تقریبا منظم هر 2 الی 3 ساعت شیر میخوره.
جز دیشب که چند بار بالا آورد تا الان هم هیچ علائم بد گوارشی نداشته.
این کار نکردن شکم طبیعی هست؟ روزی چند بار باید دفع داشته باشه؟

طبیعیه عزیزم پسر منم دوروز شکمش کار نکرد دکتر گفت تا یه هفته طبیعیه.ولی روز سوم کار کرد شکمش
فکر نمیکنم طبیعی باشه
پسرم یبوست داشت دکتر گفت تا وقتی بالا نیوردخ مشکلی نداره
ولی زیر ۱ماه بچه ک سیر بشه با شیر مادر روزی ۴تا۶ بار کار میکنه شکمش
یه گوش پاک کن را بهش روغن زیتون بزن و پشتشو باهاش تحریک کن سریع خوب میشه
یا اگه دلت نمیاد، نصف شیاف گلیسیرین مخصوص کودکان براش بذار
دختر من ۸ روز کار نکرد از آخر بزور شیاف گلیسیرین یکم اومد. بردم دکتر گفت حساس نباش تا ۱۰ روز طبیعیه اگه شیر مادر میخوره
مقعدشو تحریک نکن عادت می‌کنه. دخترم تا یک ماه اینجوری بود الان خوب شده
سلام گاهی ممکنه تا یک هفته هم شکم نوزاد کار نکند و طبیعی است ، اما اگر تا یکی دو روز دیگه ادامه داشت، ماساژ شکم
آب ولرم 30 سی سی هر 4 ساعت، تحریک مستقیم مقعدی با روغن کرچک و در نهایت شیاف گلیسرین اطفال ، ورزش پای دوچرخه هم کمک کننده هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه