موز واسه معدش زوده بزار یه مرت بعد بهش بده
میتونی سوپ واسش درست کنی
سوپ کدو تنیل و دال عدس
رشته سوپ و مرغ هویج
آب گوشت
یکم گوشت سینه مرغ اندازه قوطی کبریت
و یکم رشته سوپ و برنج و هویج بریز تو قابلمه
بدون ادویه و نمک
پخته که شد روز اول ابشو بده دلدرد نشد
فرداش بکن تو مخلوط کن و با اب جوش رقیق کن بهش بده بخوره
هرچی سنش بالا تر رفت غلیظ تر بده
حالا هرروز یه سوپی درست کن یا حبوبات بهش اضاف کن
من تا ۱سال بدون ادوبه و نمک میدادم
سلام ای جونم 😍 😍 نینیتو خداحفظش کنه دوس دارم دندونش بگیرم😁😍
حبوباحفقط عدس و. ماش میتونی بدی
نخود خیلی نفخ داره نده بهش
حبوبات یا سبزی جات و هفته ای اصاف کن نثلا ادل هفته بهش عدس بزن سه روز میشه تا نشون بده حساسیت داره یا نه دیگه چیز جدیدی نزن که بفهمی دل درد یا یبوستش از چیه
.مثلا پسر مت ناش که به اشش زدم به شددت یبوست میشد
بیشتر جو پرک و گندم و عدس و دال عدس تو سوپاش میزدم
طبق کارت رشد بهش غذا بده انقد خوش غدا میشن
ممنونم گلم خداقسمت خودت کن
سلام عدس و ماش را میتونید اضافه کنید ، ماست و زرده تخم مرغ هم بدهید ، کته با گوشت و مرغ و ماهیچه هم می تونید