سلام دوستان
من مچ دستم اندازه عدس ی حالت کیست سفت ایجاد شده.خیلی هم درد میکنه.نمیدونین باید چیکارکنم ؟
پرسش (1400/01/01):
کیست و درد مچ دست لطفا راهنمایی کنین
382
15
1400/01/01
سوال کننده
0
1400/01/01
نگین محمدی
پوماد ویشکا بگییرید برای دردش عالیه
اول با سشوار گدم کنید پوماد بزنید بعد گرم عالیه
اول با سشوار گدم کنید پوماد بزنید بعد گرم عالیه
0
1400/01/01
lila s
یکی از آشنایانم داشتن عمل کرد
0
1400/01/01
نگین محمدی
عمل کنن باز دوبارا بر میگرده
0
1400/01/01
نگین محمدی
بعضی مواقعه سوار شدن رگ دو رگ خم باعث درد و سفت شدن میشه
0
1400/01/01
نگین محمدی
میتونه بخاطر این مدت هم باشه که زیاد کار کردید
0
1400/01/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پماد ویشکا چندتا گیاهه شاید تو بارداری خوب نباشه
0
1400/01/01
نگین محمدی
چون کیست به راحتی ابجاد نمیشه
0
1400/01/01
سوال کننده
وای باید چیکار کنم خدایا.ینی باید عمل کنم
0
1400/01/02
نگین محمدی
نه عمل ن
0
1400/01/02
سوال کننده
توو نت سرچ کردم زده با سکه ببندیش
0
1400/01/02
سوال کننده
بستمش
0
1400/01/02
سوال کننده
درد میکنه
0
1400/01/02
زهرا ❤️
منم دستم کیست داشت،چند سال پیش دوتا امپول زدم،خوبه خوب شدم
برو ارتوپد امپول بزنه
برو ارتوپد امپول بزنه
0
1400/01/02
پزشک اوما
سلام احتمالا گانگلیون یا کیست سینوویال است و خود به خود برطرف میشود نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




