Ooma
پرسش (1400/01/01):

کیست و درد مچ دست لطفا راهنمایی کنین

سلام دوستان
من مچ دستم اندازه عدس ی حالت کیست سفت ایجاد شده.خیلی هم درد میکنه.نمیدونین باید چیکارکنم ؟

پوماد ویشکا بگییرید برای دردش عالیه
اول با سشوار گدم کنید پوماد بزنید بعد گرم عالیه
یکی از آشنایانم داشتن عمل کرد
عمل کنن باز دوبارا بر میگرده
بعضی مواقعه سوار شدن رگ دو رگ خم باعث درد و سفت شدن میشه
میتونه بخاطر این مدت هم باشه که زیاد کار کردید
پماد ویشکا چندتا گیاهه شاید تو بارداری خوب نباشه
چون کیست به راحتی ابجاد نمیشه
وای باید چیکار کنم خدایا.ینی باید عمل کنم
نه عمل ن
توو نت سرچ کردم زده با سکه ببندیش
بستمش
درد میکنه
منم دستم کیست داشت،چند سال پیش دوتا امپول زدم،خوبه خوب شدم
برو ارتوپد امپول بزنه
سلام احتمالا گانگلیون یا کیست سینوویال است و خود به خود برطرف می‌شود نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.