سلام مامانا
نوزاد من فردا سه روزش میشه میخوام ببرمش برای غربالگری ولی خانه بهداشت تعطیله تو عید. کسی میدونه تو تهران کجا ببرمش؟ بیمارستان انجام میده؟ یا کدوم خانه بهداشتا بازن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



405
1400/01/01






