سلام سال نو مبارک
من تجربه بارداری پوچ دارم، ابان ماه بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین،خود به خوو سقط شدن 😭اسفندماه اقدام به بارداری کردم،۱۴اسفند روز تخمک گذاریم بود.قبل از تخمک گذاریم یه امپول هم زدم،الان دو روزه پریودم عقب افتاده ودی صبح بی بی چک زدم منفی بود،ولی خوب یکسری علایم دارم،مثلا دلم درد میگیره و احساس پریودی دارم ولی خبری نیست.ترشحات ابکی زیاد دارم و سرسینه هام خیلی درد میکنه😣احساس گرگرفتگی دارم،نمیدونم چیکار کنم،تجربه تلخ بارداری قبلی و الان هم حس بلاتکلیفی که دارم،یعنی زوده برای نا امید شدن؟
ممکنه دوباره پوچ باشه؟😭😭
پرسش (1399/12/30):
تاخیر و بی بی چک منفی
905
32
1399/12/30
سوال کننده
0
1399/12/30
amene 💖mirzaiy💖
سلام عزیزم
1
1399/12/30
. .
عزیژم برا من روز چهارم موعد مثبت شد توکل کن ب خدا
2
1399/12/30
amene 💖mirzaiy💖
قرار نیست چیزی تکرار بشه
1
1399/12/30
amene 💖mirzaiy💖
صبر کن شاید لقاح دیر بوده
0
1400/01/01
سوال کننده
😔دعام کنید،انشالا خدا خودش کمک کنه
1
1400/01/01
لیلی .
عزیزم بارداری پوچت چندهفته سقط شد؟
0
1400/01/01
سوال کننده
انشالا تکرار نشه،تجربه بدی بود
0
1400/01/01
سوال کننده
هفته هفتم لکه بینیم شروع شد تا هفته هشتم هم صبر کردم بعد رفتم سونو گفت جفت جدا شده و سقط شدن😭
0
1400/01/01
سوال کننده
من نمیفهمم چرا لقاح باید دیر تشکیل بشه،شانس من😔
0
1400/01/01
لیلی .
خب کی گفت که پوچ بوده
1
1400/01/01
فرشته م
عزیزم من ۸ روز بعد موعد بی بی مثبت شد
امیدت به خدا باشه😘
امیدت به خدا باشه😘
0
1400/01/01
jhaleh ⚘
منم روز دومه پریودمه امشب بی بی گذاشتم منفی شد من منظم بودم نمیدونم چرا پریود نمیشم دیگه
0
1400/01/01
سوال کننده
دکتر سونو و دکترم،اخه تا هفته هشتم هم که صبر کردم ففط ساک خالی بود،البته دوتا ساک بودا،گفتن اگه قلبشون تشکیل بشه دوقلو میشن،بعدشم که ....
0
1400/01/01
jhaleh ⚘
یعنی ممکنه الان منفی بشه بعد مثبت؟آخه برا من حتی هاله هم ننداخت
0
1400/01/01
سوال کننده
منم منظم بودم😔خبری نیست که
0
1400/01/01
سوال کننده
توکل بخدا
0
1400/01/01
سوال کننده
برای من هم،ادبته معذرت میخام من ادرارم خیلی رقیق بود چون شب قبلش خیلی اب خورده بودم
0
1400/01/01
jhaleh ⚘
منم دردم دارم ولی نمیاد به یه چیز شک دارم ،۵ روز پیش لک دیدم گفتم شاید لانه گزینیه بخاطر همین میترسم گرمی بخورم که پریود بشم
0
1400/01/01
سوال کننده
من دفعه قبل لکه بینی لانه گزینی داشتم ولی این دفعه نه😣واسه همینه خیلی بلاتکلیف ترم،گرمی هم نمیخورم،دک سه شب پیش دلم چایی زنجبیل خاست،خوردم بعدش خاب دیدم یه بچه بود بهم گفت نکنه میخای منو بکشی😁😄دچار توهم هم شدم🤣🤣
0
1400/01/01
فرشته م
اره بابا من ۴ روز بعد موعد ۳ بار بی بی زدم همش منفی میشد روز ۸م امتحانی زدم مثبت شد من ماه اول اقدامم بود و پریودم خیلی منظم بود خودم فک میکردم هورمونام بهم ریخته ولی باردار بودم
0
1400/01/01
jhaleh ⚘
منم منظمم و این ماه اول اقدامم بود
1
1400/01/01
پزشک اوما
سلام فعلا تا یک هفته تاخیر صبر کنید اگر خونریزی نداشتی مجدد تیتر بتا بده
0
1400/01/01
سحر مامان سلین و دلوین
منم اینجور بودم فهمیدم کیست دارم .....بعد ۱۷ روز پریود شدم
0
1400/01/03
سوال کننده
من کیست نداشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




