سلام به همگی سال نو مبارک باشه
از دخترم روز ۵ تولدش تست زردی گرفتیم عددش ۱۳ بود دکتر گفت ۴۸ ساعت زیر دستگاه بذار مجدد تست بده اگه زیر ۱۰ بود اکی هست امروز که روز ۷ تولد هست دوباره تست زردی ازش گرفتیم عددش شده ۱۰
الان بخاطر تعطیلی هیچ دکتر اطفالی نیست ببرم پیشش نمی دونم چیکار کنم.دوباره احتیاج به دستگاه داره یا خودش همینجوری می یاد پایین یا ممکنه دوباره عدد زردیش از ۱۰ بره بالاتر؟؟
پرسش (1399/12/30):
عدد زردی دخترم نرمال هست یا نه؟
501
19
1399/12/30
سوال کننده
1
1399/12/30
راضیه۷۶ 💎
من خواهرزاده ام زریش 15 بود 48 ساعت بستری بود زیر دستگاه شد نه دکتر مرخصش کرد گفت زیاد بهش شیر بده حس کردی صورت و بدنش زرد شده بایر اورژانس دکتر شیف ببینتش اگه تغییری نکرده هفته بعد بیار مطب ببینمش
1
1399/12/30
راضیه۷۶ 💎
خیلی بهش شیر بده دیدی بدنش زرده ببرش اورژانس
0
1399/12/30
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1399/12/30
راضیه۷۶ 💎
قربونت انشالله بهتر باشه😘
1
1399/12/30
yasmina H
عزیزم نگران نباش..بالای ۱۶ رو زیر دستگاه میذارن. خودت خوراکی هایی با طبع گرم و خشک نخور. مثل پسته، روغن زردگوسفندی، خرما، زعفران و..
حتما هرروز عرق شاهتره+کاسنی بخور و یه مقدار هم مخلوطشو به صورت، گوش و سینه نوزادت بزن، روزی یک الی دوبار هم دمنوش عناب بخور
اگه همچنان دیدی سینه نی نیت زرده اونوخ برو تست بگیر وگرنه صورت و چشمش تا یکی دو هفته یه کوچولو زرد باشه اشکالی نداره
حتما هرروز عرق شاهتره+کاسنی بخور و یه مقدار هم مخلوطشو به صورت، گوش و سینه نوزادت بزن، روزی یک الی دوبار هم دمنوش عناب بخور
اگه همچنان دیدی سینه نی نیت زرده اونوخ برو تست بگیر وگرنه صورت و چشمش تا یکی دو هفته یه کوچولو زرد باشه اشکالی نداره
1
1399/12/30
زهره .
شیر خودتو میخوره فقط؟
0
1400/01/01
سوال کننده
بله
2
1400/01/01
🥰🥰 😍
سلام حتما ببر بیمارستان زردیش را چک کن چون بعد ک از دستگاه میادبیرون یک کمی زردی بالا میره زردی چیزی نیست ک سرسری بگیری پسرعمه خودم بخاطر زردی خونشا عوض کردن نگفتم ک نگران بشی ولی حواست بهش باشه وشیربهش بده اگه دیدی صورتش زرد ترشد ببر بیمارستان یه تست زردی بده
1
1400/01/01
🥰🥰 😍
باشیر گاو هم بشور بدنشا
با عرق کاسنی هم بشورش
با عرق کاسنی هم بشورش
1
1400/01/01
پزشک اوما
سلام شیردهی مکرر داشته باشید و چند روز دیگه حتما مجدد زردی چک بشه چون تا چهل شب زردی ممکنه نوسان داشته باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




