سلام دکتر عزیز من ۱۹ بهمن دستگاه آیودی گذاشتم و تا ۱۵ روز رابطه نداشتم. دکترم گفت تا یک ماه هم جلوگیری داشته باشم هفته گذشته رابطه مشکوک داشتم دو تا اووسیز ۰.۷۵ خوردم ۴ روزه خونریزی دارم کم نمیشه. ۱۰ روز پیش سونو دادم جای دستگاه خوب بود
این خونریزی اثر بد روی دستگاه داره؟ممکنه جا به جاش کنه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



568
1399/12/30




