سلام دکتر اوما، خسته نباشید
مشکل من تنبلی تخمدان خفیف و نازکی رحم هست، من این ماه اولین بار لترزول خوردم... روز ۱۳ سونو دادم یک فولیگول ۲۲ داشتم و ضخامت ۶ بود.
الان که روز ۱۶ هست باتوجه به کیت و علائم، تخمکم ازاد نشده هنوز.... طبق نرم افزار اوما فردا تخمگگذاریم هست اما من هیچ ترشحی هم ندارم.
میترسم نکنه ازاد نشه و کیست بشه؟؟؟ به دکتر گفتم امپول نداد گفت خودش ازاد میشه.... اما نگرانم..
بنظرتون میتونم خودم خودسرانه امپول ازادسازی بزنم؟؟ اگر میشه اسمش رو بهم بگید تا فردا در اولین فرصت امپول رو تهیه کنم و بزنم
اینم تصویر کیت های ۴ روز متوالی بنده هست که برای اولین بار همش یک رنگ و پررنگه ، اصلا تکون نمیخوره انگار👇👇
پرسش (1399/12/29):
میشه بدون نسخه امپول ازادسازی بزنم؟؟
1021
45
1399/12/29
سوال کننده
0
1399/12/29
سوال کننده

از بالا به پایین
0
1399/12/29
fati 😍
Hcg۵۰۰
0
1399/12/29
fati 😍
خب همون روز ۱۴باید میزدی
0
1399/12/29
fati 😍
الان فولیکول بزرگتر شده
0
1399/12/29
fati 😍
بزرگتر ک بشه تبدیل به کیست میشه
0
1399/12/30
سوال کننده
یعنی الان فایده نداره که بزنم؟ الان احتمالا ۲۸ شده باشه بنظرت دیگه کیست شده؟😞
0
1399/12/30
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
بله ۲۵ کیست میشه
0
1399/12/30
سوال کننده
ای وای😞😭 خدا نگذره از دکترم ک انقدر ریلگسه انگار عمر من بازیچه دست اونه همش میگه حالا نتیجه میگیری حالا وقت داری امپول و قرص نمیخواد و ....😭😭
0
1399/12/30
بانو آسو .
سلام ب نظر من برو یجا دیگه سونو فالیکول شواگر وقت داری بزن
0
1399/12/30
سوال کننده
یعنی دوباره سونو فولیکول بدم؟ چرا؟ من فقط یه دونه فولیکول ۲۲ داشتم بقیه ریز بودن
0
1399/12/30
🍃somayye 🍃
آمپول hcg آزاد میفروشن من دکترم همینجوری رو نصف برگه اسمش نوشت رفتم گرفتم اصلا رو نسخه نیست
0
1399/12/30
🍃somayye 🍃
قیمتشم 84هزار بود
0
1399/12/30
سوال کننده
ممنونم عزیزم ولی میگن مثل اینکه دیر شده😓
1
1399/12/30
🍃somayye 🍃
اره دیرشده ولی انشالله این ماه بدون امپول نتیجه بگیری باردار بشی
0
1399/12/30
💕narsis 💞fl
کیت اخری پررنگ هست باید اقدام میکردی
0
1399/12/30
سوال کننده
عزیزم اقدام کردم اما علایم ندارم... حالا امروز دوباره کیت میزنم خداکنه کمرنگ شده باشه
1
1399/12/30
سوال کننده
ان شالله همچنین شما عزیزم😍
1
1399/12/30
فاطیما احمدی
سلام انشالله که نتیجه میگیری گلم
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
چن روزه از سونو فولیکولت گذشته
0
1399/12/30
سوال کننده
عزیزم الان روز ۱۷ هستم....
0
1399/12/30
سوال کننده
ان شالله عزیزم ممنون🙏
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
اها اره دیگه نمیشه بزنی انشالله که جواب بگیری چیا خوردی این ماه
0
1399/12/30
سوال کننده
ان شالله😞
سه ماه پیش سونو دادم فولیکول ۱۲ داشتم... این ماه رژیم+دوسین+بادکش تخمدان+لتروزول از شب ۳ تا ۷ دوتا
سه ماه پیش سونو دادم فولیکول ۱۲ داشتم... این ماه رژیم+دوسین+بادکش تخمدان+لتروزول از شب ۳ تا ۷ دوتا
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
من حسم میگه این ماه نتیجه میگیری
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
انشالله که این ماه مامان میشی بادکش خیلی خوبه خیلی
0
1399/12/30
سوال کننده
چی بگم والا حس خودمم میگفت با این فولیکول حتما باردار میشم، اما نمیدونم چون درد تخمگ گذاری ندارم مثل همیشه برا همین میگم حتما کیست شده😓
1
1399/12/30
فاطیما احمدی
قرار نیس همیشه اینجور باشه خیلیا درد ندارن
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
بد به دلت راه نده
0
1399/12/30
سوال کننده
ان شالله توهم هرچه زودتر جای بچت سبز بشه عزیزم❤❤ اره خیلی خوبه از اولین شب پاکی تا سه شب پشت هم و بعدش یک شب درمیون تا تخمکگذاری انجام بده ان شالله نتیجه میگیری
0
1399/12/30
سوال کننده
خداکنه اینطور ک میگی باشه
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
یه خودکار بردار بنویس من میدونم این ماه حامله میشم و بخوبی این دورانو طی میکنم
0
1399/12/30
سوال کننده
اره ان شالله قصدشو دارم... حتما❤
0
1399/12/30
فاطیما احمدی
ممنون پناه بر خدا حقیقتش نمیدونم میشم یانه دیگه امیدی ندارم از بارداری دیگه میترسم
1
1399/12/30
فاطیما احمدی
خدا خودش فقط کمکمون کنه 🙏
0
1399/12/30
سوال کننده
توهم بد به دلت راه نده... فعلا فرصت بده به خودت... وقتی نطفه ضعیف باشه سقط میشه، پس اول با همین برنامه من خودتو قوی کن، همینطور شوهرتو اگر مشکلی داره بعدش سونو بده و اقدام کن ان شالله نتیجه بگیری
حتما رژیم و ورزش بکن حتمااا
حتما رژیم و ورزش بکن حتمااا
1
1399/12/30
فاطیما احمدی
من دیگه طبیعی اقدام نمیکنم
0
1399/12/30
سوال کننده
ولی ب خودت فرصت بده خداکریمه
1
1400/01/01
پزشک اوما
سلام ممکنه هیچ علایم نداشته باشید و کیست هم آزاد بشه پس نگران نباشید ، سر خود آمپول نزنید باید با توجه به نتیجه سونو پ اندازه فولیکول آمپول تجویز میشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس کیت تخمک گذاری
- کیت تخمک گذاری کمک کنید من گیج شدم
- بچه ها لطفا راهنمایی کنین منوممنونم از تک تکتون
- آیامیشه به کیت تخمکگذاری اطمینان کرد؟
- اقدام به بارداری و کیت تخمکگذاری
- سلام دوستان یه لحظه بیان نظرتون رومیخوام🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️
- تنبلی تخمدان و کیت تخمک گذاری
- کیت تخمک گذاری
- کیت تخمک گذاری من چرا قرمز نمیشود
- دوستان باتوجه به کیت تخمک گذاری الان تخمکم آزاد شده




