شیافه یا قرص؟
فرنوژست؟
اگه شیافه شبا بزار از مقعد یا واژن فرق نداره، فقط باید حدودا2_3ساعت بخوابی و تکون نخوری تا اثر کنه.
همون10تا کافیه چون خونریزی و لکه رو قطع میکنه.
اگه قطع نشد باز ب دکترت رجوع کن
طبق بروشور داخل جعبه استفاده کن.
روزی 1دونه هم هست
آره عزیزم شیافه
من اصن خونریزی هم ندارم فقط چون قبلن سقط داشتم اینو داد
واسه جلوگیری از خونریزی هست و اینکه رحم محکم تر بشه.
از واژن بزار اما شبا موقع خواب، تکونم نخور. همین 10تا هم کافیه
نسخه رو بخون چون واسه بعضیا شب و صبح تجویز میشه
به من دکترم گفت یکی صبح بزار یکی شب..
منم یه سقطی داشتم
سلام شیاف پروژسترون است و باید روزانه یک عدد در مقعد یا واژینال بگذارید