Ooma
پرسش (1399/12/29):

پلاکت پایین و سزارین

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من در دوران بارداری پراکنم پایین آمده و هر بار که چک میکنم پایین تر میاد آخرین بار 9روز پیش آزمایش دادم 118هزار بود اگه تو فروردین ان شاءالله زایمان کنم و سزارین بشم مشکل نداره ممنونم

ن عزیز
من ۱۰۹ بود سزارین شدم
زیر ۹۰ باید بگی که موقع عمل بهت پلاکت وصل کنن
ایشالله که ب زیر ۹۰ نرسی
بعدش باید روزی ۴ تا قرص اهن بخوری‌
دکتر من ک اینجوری پلاکت ام رو کنترل کرد
البته من دکتر زنان نامه داد برم پیش فوق تخصص خون.
اون برام تجویز کرد.شماهم اگه ی ویزیت پیش متخصص خون برید خیلی بهتره
سلام معمولا در بارداری پلاکت پایین می آید اما زیر ۸۰ هزار برای سزارین مشکل ساز میشه
من ۱۲۹ بودم اول بارداری
ِهر بارداری ۱۳۸ بودم و سزارین شدم
آخر بارداری
ممنونم از همگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.