با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من در دوران بارداری پراکنم پایین آمده و هر بار که چک میکنم پایین تر میاد آخرین بار 9روز پیش آزمایش دادم 118هزار بود اگه تو فروردین ان شاءالله زایمان کنم و سزارین بشم مشکل نداره ممنونم
0
1399/12/29
zeinab tg
ن عزیز
0
1399/12/29
zeinab tg
من ۱۰۹ بود سزارین شدم
0
1399/12/29
zeinab tg
زیر ۹۰ باید بگی که موقع عمل بهت پلاکت وصل کنن
0
1399/12/29
zeinab tg
ایشالله که ب زیر ۹۰ نرسی
0
1399/12/29
zeinab tg
بعدش باید روزی ۴ تا قرص اهن بخوری
دکتر من ک اینجوری پلاکت ام رو کنترل کرد
دکتر من ک اینجوری پلاکت ام رو کنترل کرد
0
1399/12/29
zeinab tg
البته من دکتر زنان نامه داد برم پیش فوق تخصص خون.
اون برام تجویز کرد.شماهم اگه ی ویزیت پیش متخصص خون برید خیلی بهتره
اون برام تجویز کرد.شماهم اگه ی ویزیت پیش متخصص خون برید خیلی بهتره
2
1399/12/29
پزشک اوما
سلام معمولا در بارداری پلاکت پایین می آید اما زیر ۸۰ هزار برای سزارین مشکل ساز میشه
0
1399/12/29
باران م
من ۱۲۹ بودم اول بارداری
ِهر بارداری ۱۳۸ بودم و سزارین شدم
ِهر بارداری ۱۳۸ بودم و سزارین شدم
0
1399/12/29
باران م
آخر بارداری
0
1399/12/29
سوال کننده
ممنونم از همگی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



507

