Ooma
پرسش (1399/12/28):

زردی نوزاد و تایم استفاده از دستگاه چقدر هست

سلام به همگی
تورخدا میشه جواب منو بدید
من دخترم ساعت ۹.۳۰ روز شنبه ۲۳ اسفند به دنیا امد و امروز ۴شنبه تست زردی داد و البته از روی پوست عددش ۱۳ بود بردم یه دکتر اطفال صورتش نگاه کرد گفت بله زردی داره و دو روز زیر دستگاه بخوابون
و فقط به من گفتن روزی ۸ ساعت زیر دستگاه بخوابه و دو روزش میشه ۱۶ ساعت از جایی که دستگاه تهیه کردم گفتن حتما ۲ساعت زیر دستگاه باشه و ۱.۵ ساعت شیر بخوره و بیرون دستگاه باشه.
دختر من نهایتا ۲۰دقیقه شیر می خوره و طبیعتا ۱ساعت یا ۱ساعت و نیم میتونه بخوابه نه ۲ساعت
حالا سوال من اینه
این ۸ساعتی که بچه باید طی ۲۴ ساعت زیر دستگاه باشه حتما باید به تایم های ۲ساعته تبدیل بشه یا میشه به ۱ساعت یا ۱ ساعت و نیم تقسیم کرد؟یعنی اگه زیر دوساعت داخل دستگاه باشه تاثیری نداره برای درمان زردی ؟؟؟؟؟

سلام قدمش مبارک باشع

منم برا پسرم دستگاه گرفتم و میگن دوساعت باشه بهتره

حالا اگه نمیشه شما یک ساعت و نیم بزارش درش اوردی 45 دقیقه بهش استراحت بده دوباره بزارش چون هرچی بیشتر بمونه راحت تر زرذیش میره

و اینکه تا میتونی گرمیجات نخور و زود به زود شیر بده بچتو که دفع ادرار و مدفوع داشته باه و زردیش بره

و بعد دستگاه حتما حتما ببر ازمایش زردی ازش بگیر ببین اصلا چنده
سلام عزیزم این حرفا نیست بچتوسیرکن بزارتودستگاه بیدارکه شد برش دار البته اگه گشنش بودیاگریه میکردچونبیدارم که باشه ولی اروم باشه میتونی بزاری نمیخادم استراحت بهش بدی تامیتونی شیرش بده وبزارش تودستگاه بچه ی من واسه زردی بیمارستان هشت روز بستری بود دکترامیگفتن حتاگریه هم میکنه بزارینش یااینکه شیرکه میدین بزارینش بچه من همش تودیتگاه بودتاسه ساعتم طول میکشید فقطم شیرمیدادم بازمیزاشتمش درضمن چشم بندشم حتمابزاری
الان ۱ساعت می مونه بعد از گشنگی بیدار میشه و بی تابی می کنه تقریبا نیم ساعت یا ۱ساعت شیر می خوره و اروغ می زنه دوباره می ذارمش توی دستگاه
من استرس اینو داشتم که چون دخترم مداوم ۲ساعت طاقت نمی یاره توی دستگاه پس دستگاه ناثیری روش نداره
ن گلم ربطی نداره من نی نی م بعضی وقتا نیم ساعت زیر دستگاه بود بعضی وقتا ۳ساعت
به من گفتن ۲ ساعت زیر دستگاه ۲۰ دقیقه شیردهی و تعویض بیرون باشه ولی اگه بیشتر هم داخل دستگاه بود اشکال نداره منم میزاشتم تا هروقت خواب بود تو دستگاه باشه بهش زیر دستگاه شیشه میدادم که بیرون نیارمش شده بود ۴ ساعت تو دستگاه بود
من حتی کنار دستگاه دراز میکشیدم بهش شیر میدادم که بیرون نیارمش شما هم سعی کن بیشتر بزاری بمونه
سلام عزیزم چون زردیش زیاد نیست با همون مقداری که داخل دستگاه تا حالا بوده مطمئن باش الان زردیش شده ۸واز بین رفته احتمال داره باز زردیش برگرده و اگه زردیش بعد ۵ روز تا ۱۲،بود مشکلی نداره و کم کم خودش،میره
مبارکت باشه عزیزم من که یه ۲۴ ساعت کامل زیر دستگاه بود البته به غیر از وقتی که شیر میخورد زردیش ۱۸ بود روز بعد صفر شد
سلام مشکلی ندارد وقتی نوزاد بیدار میشه و شیر میخواد بخش بدهید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه