سلام عشقا من نی نیم یکشنبه دنیا اومد امروز تست زردی گرفتن ۱۰.۹ بوده
یردم متخصص اطفال گفت لب مرزه ۲۴ ساعت بذار زیر دستگاه ازمایش تکرار کن اگه اومد پایین ک هیچ اگر ن باید ببری بستری
الان گذاشتم زیر دستگاه با چشم بند
فقط عددش چن باشه خوبه ؟بعدش دیگه نمیخواد باز زردی چک کنم؟
پرسش (1399/12/27):
مامانای باتجربه درباره زردی نی نی بیاین کمک لطفاااا👈👈👈👈👈💛💛💛💛💛
523
19
1399/12/27
سوال کننده
0
1399/12/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
عدد چی؟
0
1399/12/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
قشنگ چشمشو ببند
مای بی بی کن
مای بی بی کن
0
1399/12/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
نگران نباش بچه من ۱۴ بود گذاشتم دستگاه شد ۵
0
1399/12/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ترنجبین و شیر خشت خودت بخور ب بچتم بده
تند تند شیر بده ک مدفوع کنه
تند تند شیر بده ک مدفوع کنه
0
1399/12/28
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ترنجببن اینا با فاصله از شیردهی بده بهش
0
1399/12/28
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
برای نی نی من ۱۱ بود چرا نزاشتن دستگاه؟
0
1399/12/28
سوال کننده
من خودم دستگاه اجاره کردم نبردم بیمارستان
دکترش گفت ۲۴ ساعت بذار باز ازش تست زردی بگیرببین چن شده
دکترش گفت ۲۴ ساعت بذار باز ازش تست زردی بگیرببین چن شده
0
1399/12/28
سوال کننده
ینی اگه بیاد پایین دیگه خوب شده
0
1399/12/28
🤱 Hani Joonii💜
الان با جاریم صحبت همین اتفاقا
میوه زردی بچم رو 15 بود پایین نمیومد با دستگاه مهتابی حتی
شیر خشت گرفته ی قاشق به بچه میداده ی لیوان خودش میخورده 3 روزه تموم شده زردی
میوه زردی بچم رو 15 بود پایین نمیومد با دستگاه مهتابی حتی
شیر خشت گرفته ی قاشق به بچه میداده ی لیوان خودش میخورده 3 روزه تموم شده زردی
0
1399/12/28
Mahdis K
برا پسر من ۱۳.۵ بود دکتر گف ۴۸ ساعت تو دستگاه بذارین. گذاشتیم ۲۴ ساعت بعد تکرار کردیم ۱۲.۹ بود؛زردیش دباره برگشته بود. گف باید دباره بذارید که بچه بی قراری کرد و واینستاد مام نذاشتیم. قطره بیلی ناستر هر ۸ ساعت، ترنجبین روزی ۲ بار هرسری ۱ میلی به بچه و یک لیوان خودم میخوردم. انار، لیمو شیرینم زیاد استفاده میکردم.
تغذیه خودتم خیلی مهمه. غذاهای چرب، گوشت، تخم مرغ، ادویه جات و گرمی نخور. زود به زودم شیرش بده
تغذیه خودتم خیلی مهمه. غذاهای چرب، گوشت، تخم مرغ، ادویه جات و گرمی نخور. زود به زودم شیرش بده
0
1399/12/28
Faezeh So
مال دختر منم اول 10.9 بود دکتر گف هیچی لازم نیس فقط قطره داد بعد زیاد شد کم کم آخرش شد 12.8 دکتر بازم دستگا ننوشت من فقط شیر زیاد میدادم بهش هرروز یکمم آب میدادم بهش ک ادرار و مدفوع زیاد کنه دفع شه
ک خداروشکر بعد 40 روزگیش کلا تموم شد رف
ک خداروشکر بعد 40 روزگیش کلا تموم شد رف
0
1399/12/28
arezoo d
منم پسرم زردی گرفت ، گذاشتم ۲۴ ساعت زیر دستگاه ، و تند تند شیر دادم . زردیش اومد روی ۳ . فقط سعی کن سمت طب سنتی نری . معده بچه حساسه . و این دارو های گیاهی خطرناک . زردی فقط با دستگاه میاد پایین .
0
1399/12/28
سحر محمدی
ببخشید بچه باید حتما تایم مشخصی زیر دستگاه باشه؟مثلا حتما ۲ساعت یا حتما ۱ساعت باشه تا دستگاه اثر خودش بذاره؟؟
1
1399/12/28
سحر تارات
منم عددش۱۰بود دکتر گفت کمه .دستگاه آوردیم خونه .روزی یه ساعت گذاشتیم زیر دستگاه .اول تا آخر ۳ساعت گذاشتیم زیر دستگاه .قطره بهش داد بیشتر قطره تأثیر داشت.اسم قطره بیلین ناستر بود
1
1399/12/28
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
والا من که تمام ۲۴ ساعت به غیر از همون ۲۰ دقیقه های شیر دهی زیر دستگاه بود که از ۱۸ صفر شد
1
1399/12/28
arezoo d
نه عزیزم . هر موقع خوابش عمیق بود بذارش . من شاید گاهی فقط ۵ دقیقه میبود و باید برمیداشتمش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




