سلام
من چون وزن بچم کم بود دوهفته پیش سونو دادم
حالا تو سونو نوشته هم آب دورجنین کمه هم وزنش کمه
الان من باید چکار کنم😣دکترم نیس تا فردا غروب
پرسش (1399/12/27):
اورژانسیه دکتر جواب میدید لطفا😣😣
812
16
1399/12/27
سوال کننده
0
1399/12/27
سوال کننده

0
1399/12/27
سوال کننده
اونجا ک نوشته فشار سر جنین رو کانال سرویکس و کوتاه شدن سرویکس یعنی نزدیک زایمانمه؟؟
0
1399/12/27
فاطمه طرفی
چیز نگران کننده نیست عزیزم بچت کامله الانم بدنیا بیاد مشکلی نداره
0
1399/12/27
فاطمه طرفی
اره احتمالا بچه اومده پایین
0
1399/12/27
🍃فاطمه بانو🍃
عزیزم توکلاس بارداری و زایمان گفتن که وزن نوزاد بین دو کیلو و پونصد تا چهارکیلو نرماله
اگه دیابت ندارید میان وعده های شیرین بیشتر بخورید مثل کیک و شیرینی ، بستنی، شیرموز و ...
حجم غذاتون هم بیشترکنید
اب دور جنین کم هم باخوردن مایعات فراااااااوون قابل حله اگه شدیدباشه که سرم درمانی دکترتجویزمیکنه
روزی حداقل ده لیوان آب چاره اشه
که اونم زده خفیف برای شما
فردا پس فردا هم که دکتر جواب ازمایشتون رو میبینه ، نگران نباش
اگه دیابت ندارید میان وعده های شیرین بیشتر بخورید مثل کیک و شیرینی ، بستنی، شیرموز و ...
حجم غذاتون هم بیشترکنید
اب دور جنین کم هم باخوردن مایعات فراااااااوون قابل حله اگه شدیدباشه که سرم درمانی دکترتجویزمیکنه
روزی حداقل ده لیوان آب چاره اشه
که اونم زده خفیف برای شما
فردا پس فردا هم که دکتر جواب ازمایشتون رو میبینه ، نگران نباش
0
1399/12/27
سوال کننده
ممنون ازتون 💛خدا نی نی هاتونو حفظ کنه براتون
0
1399/12/27
سارا سارا
۲۷۷۰ وزن خوبیه عزیزم
بله نشانههای نزدیکی زمان زایمان تو سونو هست
بچهتونم کامل و طبیعیه اصلا نترسید
بله نشانههای نزدیکی زمان زایمان تو سونو هست
بچهتونم کامل و طبیعیه اصلا نترسید
0
1399/12/28
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
نگران نباش عزیزم.من تو هفته ۳۶ آب دور بچم کم شد.دکترم میخواست سزارین اورژانسی انجام بده که دو روز مهلت داد و من کلی مایعات خوردم و جبران شد.بچمم ۲۷۰۰ به دنیا اومد و الانم مشکلی نداره.
ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی
ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1399/12/28
سوال کننده
مرسب عزیزم با این وزن میشه طبیعی زایمان کنم یا نه
0
1399/12/28
سوال کننده
عزیزم طبیعی زایمان کردی با وزن ۲۷۰۰؟
0
1399/12/28
lila s
نگران نباش برای وزن بچه ات خواهر شوهر من ۴۰ هفته و دو روز زایمان طبیعی کرد وزن بچه ۲۷۷۰ بود
0
1399/12/28
سوال کننده
مرسی عزیزجان
0
1399/12/28
پزشک اوما
سلام بهتره معاینه لگن انجام شود اگر لازم باشه پزشک ختم بارداری را اعلام میکند ،
0
1399/12/28
پزشک اوما
مایع آمنیوتیک به ۵ برسه حداقل است ، فعلا مایعات زیاد مصرف کنید
1
1399/12/28
سوال کننده
ممنونم دکترجان🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریودی بعد از قرص اورژانسی
- دکتر خواهش میکنم زود جواب بدین اورژانسی هست لطفا 😢😢🙏😢😢🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫
- مصرف شیاف پروژسترون و هماتوم
- تفسیر سونوی اورژانسی
- خوردن قرص اورژانسی فوری فوری
- پریود نشدم کمکم کنییییید
- چرا پریود نمیشم با خوردن قرص اورژانسی
- سلام خانم دکتر و بچها لطفا کمکم کنید 😢😢😢 خون اومد محل تزریق آمپول انوکساپارین
- احتمال بارداری با پیشاب
- قرص اورژانسی و پریود نشدن




