سلام
من امروز سونو دادم و زده یه فولیکول کلابه به قطر 17 میلیمتر در تخمدان راست و تعدادی فولیکول به حداکثر قطر 13 در تخمدان راست
و یه فولیکول 23 در تخمدان چپ
من ماه قبل تو تخمدان راست کیست 67 میلیمتری داشتم که دارو گیاهی خوردم
میخوام بدونم آمپول بزنم یا نه برا آزادسازی تخمک؟؟
هیچ دارویی مصرف نکردم فقط گیاهی
پرسش (1399/12/27):
فولیکول کلابه به چه معناست
9630
94
1399/12/27
سوال کننده
3
1399/12/27
پریا 🤱🧿
به نظر من بزن
1
1399/12/27
پریا 🤱🧿
چون آمپول زدنی آدم میدونه کی آزاد میشه منظم اقدام میکنه و شانس بارداری زیاد میشه
0
1399/12/27
سوال کننده
اره میزنم
0
1399/12/27
سوال کننده
آمپول کجا میزنن؟؟
0
1399/12/27
سوال کننده
مث آمپول معمولی؟
1
1399/12/27
🤱 Hani Joonii💜
فولیکول کیسه ایه ک توش تخمک رشد میکنه گلم
1
1399/12/27
🤱 Hani Joonii💜
آمپدل بزن تزریقش هم مثل آمپول معمولی از باسن هست
1
1399/12/27
پریا 🤱🧿
آره از باسن میزنن
0
1399/12/27
🌸🌸🌸 ma@
سلام با دکترت ی مشورت بکن اخه تعداد فولیکول زیاد باشه امپول نمیدن میگن ممکنه کیست بشه خدایی نکرده
0
1399/12/27
سوال کننده
سلام عزیزم
زیاد نیستن یدونه 23 بالغه
بقیه کوچیکن
زیاد نیستن یدونه 23 بالغه
بقیه کوچیکن
0
1399/12/27
سوال کننده
دکتر همین بلارو سرم اورد من تنبلی نداشتم اونوقت بهم لتروزل داد اونم روزی سه تا!!
روز 12 که برا سونو رفتم دیدم شده یه کیست 6 سانتی
ماه بعدش باز سونو دادم شده بود تقریبا 7 سانت
دیگه رفتم پیش طب سنتی بهم دارو داد یه ماه مصرف کردم کیستم شده 17 میلیمتر
روز 12 که برا سونو رفتم دیدم شده یه کیست 6 سانتی
ماه بعدش باز سونو دادم شده بود تقریبا 7 سانت
دیگه رفتم پیش طب سنتی بهم دارو داد یه ماه مصرف کردم کیستم شده 17 میلیمتر
0
1399/12/27
سوال کننده

این سونو روز 12
0
1399/12/27
🌸🌸🌸 ma@
اون کوچیکا منطورمه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم میشه بپرسم پیش چه دکتری رفتی؟؟
0
1399/12/27
سوال کننده
منظورت دکتر گیاهی؟؟؟
پیش یه دکتر طب اسلامی رفتم تو شهرمونه
پیش یه دکتر طب اسلامی رفتم تو شهرمونه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آره کدوم شهری
0
1399/12/27
سوال کننده
بروجردم
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
چه خوب که با دارو گیاهی کیستت رفع شده نوع کیستت چی بود؟
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
واقعا دارو گیاهی خیلی بهتره
0
1399/12/27
سوال کننده
کیست فولیکولار بود چون لتروزول خوردم فولیکم خیلی بزرگ شده بود
0
1399/12/27
سوال کننده
اره
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
خداروشکر رفع شد
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
تنبلی داری مگه
0
1399/12/27
سوال کننده
نه
0
1399/12/27
سوال کننده
دکتر بیشعور
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آخه این قرص رو برا تنبلی میدن
0
1399/12/27
سوال کننده
بهش گفتم خودم فولیک 19 داشتم باردار نشدم اگه میشه بهم دارو بده
0
1399/12/27
سوال کننده
گفتم بخورم که چندتا فولیک بالغ داشته باشم
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
باید امپول میزدی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
عکس رنگی نرفتی
0
1399/12/27
سوال کننده
خب روز 12 رفتم سونو دیگه کیست شده بود
0
1399/12/27
سوال کننده
نه
0
1399/12/27
سوال کننده
دیگه گفتم فعلا این طب اسلامی جلو برم اگه نتیجه نداد برم عکس رنگی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
کاش میرفتی چون خیلی ها بعدعکس رنگی باردار میشن
0
1399/12/27
سوال کننده
کیست داری؟؟
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آره هم کیست هم چسبندگی لوله😥
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
توعکس رنگی متوجه شدم لوله هام چسبندگی دارن
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
نمیدونم باز شدن یانه😑
0
1399/12/27
سوال کننده
اگه داری یه نسخه هست برا کیست و عفونت و تنبلی
یکی از کارایی که باید میکردم این بود :
زاج سفید بخر از عطاری آسیابش کن بعد یکمی بوش بده که باز حالت کریستالی به خودش میگیره بعد دوباره آسیابش کن
بعدش اندازه یه نخود با یه قاشق مرباخوری عسل با یه قاشق چای خوری روغن زیتون خوب باهم مخلوطشون کن بریزش تو اپلیکاتور تزریق واژینالش کن
یه ساعت دراز بکش بعد پاشو خودتو بشور
دو سه روز انجام بده اینکارو بعد از پاکی
یکی از کارایی که باید میکردم این بود :
زاج سفید بخر از عطاری آسیابش کن بعد یکمی بوش بده که باز حالت کریستالی به خودش میگیره بعد دوباره آسیابش کن
بعدش اندازه یه نخود با یه قاشق مرباخوری عسل با یه قاشق چای خوری روغن زیتون خوب باهم مخلوطشون کن بریزش تو اپلیکاتور تزریق واژینالش کن
یه ساعت دراز بکش بعد پاشو خودتو بشور
دو سه روز انجام بده اینکارو بعد از پاکی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
توانجام دادی اینو
0
1399/12/27
سوال کننده
من 4 روز انجام دادم کیست 7 سانتی کرده 17 میلیمتر
0
1399/12/27
سوال کننده
حداقل باید 6 ماه قرص جلوگیری میخوردم که بلکه این کیسته دفع شه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
خداروشکرعزیزم
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
یعنی بزارم رو شعله تا اب بشه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
زاج رومیگم
0
1399/12/27
سوال کننده
تا چند روز بعدش سوزش داری ولی نترس
خیلی ام تنگ میکنه چون زاج قابضه
خیلی ام تنگ میکنه چون زاج قابضه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آخه یوقتایی میزارم رو گاز
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
زخم نمیکنه واژنو
0
1399/12/27
سوال کننده
آره تند تند همش بزن که نچسبه به ظرف
0
1399/12/27
سوال کننده
خب میگم فقط تو 2 یا نهایت 3 بار انجام بده
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آها توظرف بزارم یعنی نه مستقیم روشعله
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
یعنی ۳روز پشت سرهم
0
1399/12/27
سوال کننده
آره پودرش کن بعد بریزش تو ظرف بوش بده بعد دوباره آسیابش کن
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
اوکی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
بعدش عفونت هم دفع میکردی
0
1399/12/27
سوال کننده
خواستی یه روز درمیون بزار که زیاد سوزش نگیری
روزایی ام که زاج نمیزاری فقط عسل تزریق کن
روزایی ام که زاج نمیزاری فقط عسل تزریق کن
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
باشه ممنون عزیزم
0
1399/12/27
سوال کننده
آرهههه
ببین یه چیزایی مث دستمال کاغذی خیس شده ازت دفع میشه
ببین یه چیزایی مث دستمال کاغذی خیس شده ازت دفع میشه
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
کی این کارو انجام دادی؟
0
1399/12/27
سوال کننده
دوستم خیلی عفونت داشت دو روز انجام داد گفت بعد چند روز اندازه یه تخم مرغ ازم عفونت کنده شده
0
1399/12/27
سوال کننده
بعد اینکه پاک شدی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
چه جالب
0
1399/12/27
سوال کننده
هر شبم بعد پاکی با روغن سیاهدونه زیر شکمتو ماساژ بده و با شال ببندش و بخواب
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
نه منظورم اینه که به تازگی اینکارو انجام دادی
0
1399/12/27
سوال کننده
از شب 7 پریودی ام یه شب در میون بادکش زیر شکم انجام بده اگه بلدی
0
1399/12/27
سوال کننده
آره ماه قبل که پریود شدم انجام دادم
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
بلد نیستم
0
1399/12/27
سوال کننده
راحته من خودم انجام میدم
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
ان شاءالله این ماه باردارمیشی
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
میترسم 😂😂میزنم خودمو میسوزونم
0
1399/12/27
سوال کننده
نه بابا
در بطری نوشابه داخلش یکم پنبه میزارم بعد میزارمشون جاهایی که میخام بادکش کنم
کبریت میزنم به پنبه و سریع استکان میزارم روش
در بطری نوشابه داخلش یکم پنبه میزارم بعد میزارمشون جاهایی که میخام بادکش کنم
کبریت میزنم به پنبه و سریع استکان میزارم روش
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
آخه کجا بزارمشون
0
1399/12/27
سوال کننده
همونجاهایی که سونو میکنن دیگه
تخمدان و رحم
تخمدان و رحم
0
1399/12/27
سوال کننده
نمیدونی تخمدانات کجان😐
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
خیلی وقته شکمی ندادم واژینال هی دادم یادم رفته😂😂
0
1399/12/27
سوال کننده
😂😂
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
😂😂دقیق نمیدونم
0
1399/12/27
سوال کننده
تقریبا یه انگشت زیر نافت
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
رحمو میدونم ولی تخمدانا رو دقیق نمیدونم
0
1399/12/27
سوال کننده
تو نت سرچ کن بادکش رحم و تخمدان
0
1399/12/27
سوال کننده
جاهاشو نشون میده
0
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
باشه مرسی عزیزم ان شاءالله زودی بارداربشی
0
1399/12/27
سوال کننده
ممنون فدات ایشالا توام زودتر نتیجه بگیری
1
1399/12/27
❤مریم باانو❤ .
ممنون عزیزم توکل برخدا😘
1
1399/12/28
پزشک اوما
سلام اندازه فولیکول ها ۱۷ و ۲۳ خوبه آمپول اچ سی جی را تزریق کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




