Ooma
پرسش (1399/12/27):

دیابت بارداری و آمپول تشکیل ریه

سلام بچه ها کسی بوده دیابت بارداری داشته باشه و آمپول تشکیل ریه هم زده باشه من دوقلو باردارم دکترم هنوز آمپول نداده بهم از یه طرفم نگرانم زایمان زودرس هستم قندمم با انسولین کنترل شده و آمپول پرلوتونم میزنم

اگ دیابت داری دوز انسولینت رو اضافه میکنن
من داشتم ولی برام نزد دکتر
حبیبه دوقلو باردار بود اونم دیابت داشن براش ردن
ببین رو پیش دکتر غدد بعد بگو امپول ریه میخوای بزنی .احتمالا یا دوز انسولین رو زیاد تر میکنه یا اینکه تنسولینت رو عوض میکنه.
چون امپول ریه قند رو ی مقدار بالا میبره.اونم در حد دو الی سه روز بعدش خوب میشی برمیگیردی ب روال قبل
سلام اگر علائم زایمان زودرس داشته باشید با کنترل قند آمپول بتامتازون تجویز خواه
خواهد. شد
خیلی ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه