سلام بچه ها کسی بوده دیابت بارداری داشته باشه و آمپول تشکیل ریه هم زده باشه من دوقلو باردارم دکترم هنوز آمپول نداده بهم از یه طرفم نگرانم زایمان زودرس هستم قندمم با انسولین کنترل شده و آمپول پرلوتونم میزنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1238
1399/12/27



