بچه م اسهال شدید شد یکسره از صبح تا غروب که مدفوع آبکی و بدون قوام داشت بردیمش دکتر شیرخشک آ ال۱۱۰ تجویز کرد خوب شد دکتر گفت موقتی شیر مادر بهش ندید الان سه روزه با این شیر خشک خوب شده امروز شیر خودمو دادم دوباره اسهال شدید آبکی شد که بند نمیاد باید چیکار کنم؟کلا دیگه شیر خودمو بهش ندم؟موقتی یه تا چند روز شیر خشک بخوره و شیر خودمو نخوره؟وقتی فقط شیرخشک میخوره کاملا خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



474
1399/12/27



