Ooma
پرسش (1399/12/27):

سلام وقت همگی بخیر..ازمایش قند انجام دادم هرکی سردر میاره تشریف بیاره😁

با تشکر فراوان پرسیدم سوالمو😁

سلام وقت همگی بخیر..ازمایش قند انجام دادم هرکی سردر میاره تشریف بیاره😁
سلام وقت همگی بخیر..ازمایش قند انجام دادم هرکی سردر میاره تشریف بیاره😁
قندناشتا ۷۰ هس عالیه
ی مقدار هموگلوبینت پایینه
قند ناشتاتم خوبه
سلام کم خونی لب مرز است باید قرص آهن را مصرف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه