سلام . پسرم رو در ۵ روزگی بردم آزمایش تیروئید ، گفتن تیروئیدش لب مرزِ و باید تکرار بشه ، دوباره آزمایش داد ، الان دوباره زنگ زدن که باز لب مرزِ ، گفتن اینبار ببرمش آزمایشگاه . دو دفعه قبل از کف پا آزمایش گرفتن . الان گفتن باید آزمایش خون بده . نگرانم . فقط هم امروز رو فرصت دارم قبل تعطیلات . چیکار کنم ؟ کسی تجربه ای داره ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



736
1399/12/27




