سلام خسته نباشید
من ۲۲ سالمه و از اسفند پارسال تا حالا پریودم نامنظم بوده سونو دادم و مشکلی نبوده اضافه وزن داشتم که حدودا دو ماه تلاش کردم و وزنم و رو کم کردم که الان متاسفانه رژیمم رو زیاد رعایت نمیکنم
به پزشک زنان مراجعه کردم که گفتم دو ساله ازدواج کردم جلوگیریم طبیعیه که بهم گفت دیگه جلوگیری نکنم و گفت قرص دوفاستون از روز ۱۴ روزی یک عدد تا ۱۰ روز مصرف کنم
برای دو ماه
من حواسم نبود یکیشو از روز ۱۳ خوردم و روز ۱۴ رو نخوردم
پریروز هم یکیشو یادم رفت بخورم و به جاش دیروز دو تا خوردم
مشکلی پیش نمیاد؟
من صورتم اکنه خیلی زیادیم داره و فوق العاده چربی زیر پوستم زیاده
آزمایش تیروئید هم که دادم هیچ مشکلی نبود
مشکل چیه بالاخره؟
بعد از گدشت ۱۰ روز تو این ماه که قرص نخورم چند روز بعدش پریود میشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



394
1399/12/27


