دکتر جان من بهداشت قبلا بهم قرص اهن ایرانی داده بود بعدش داخل ازمایشم یکمی کم خونی داشتم حالا دکتر برام شربت نوشته ک عکسشو میذارم خاستم ببینم میشه هم قرص و شربت هردو باهم بخورم ضرر داره یا نه فقط یکیو بخورم ..ممنون🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446
1399/12/27





