Ooma
پرسش (1399/12/25):

پریود نشدن و بی بی چک منفی

سلام من ده روز از موعد پریودم میگذره امروز بی بی چک زدم منفی بود این سونو رو هم امروز انجام دادم می خواستم بدونم طبیعی هست یا نه؟ علت پریود نشدنم چیه ؟ با این سونو امکان حاملگی هست؟

پریود نشدن و بی بی چک منفی
سلام تو سونو شما که چیزی مشاهده نشده
عزیزم باید ازمایش می دادی نه سنو.
من یه بار ۱۴ روز پریم عقب افتاد.☹️
به خاطر حاملگی سونو ندادم میخواستم بدونم علت پریود نشدنم چیه
خودم فک نمی کنم حامله باشم
فولیکولت گوچیکه
ک
یکم خودتو تقویت کن
دارو جدید مصرف نکردی؟
من اون ماه دارو جدید استفاده کرده بودم
نه استفاده نکردم
ماه قبل کیست داشتم به خاطر اون میشه باشه؟
من نمی دونم.😶
تو یه دونه فولیکول داری که چند وقت دیگه ازاد میشه
چجور پریود نشده تخمک گذاری داری
یه چیز دیگه من ماه قبل سقط داشتم
یه حاملگی شیمیایی بود که تو شش هفته سقط شد
سلام عزیزم خوبی مثل اینکه با اینکه تاخیر داری و پریود نشدی فولیکول داری اقدام کن حتما به امید خدا که زود باردار میشین
چندتا فولیکول کمتر از 8 میلی داری و یه فولیکول 15 میلی اقدام داشته باش بیخیاله پری باش
سلام عزیزم خوبی منم دقیقا ۱۱روزه
نشدم فقط لک دیدم آزمایش و بی بی هام منفی شد
واسه اولین بار تو زندگیم پیش اومد
واژینال بود؟
من اینجور بودم بعد ۱۷ روز پری شدم .
کلی خرج و تست و آزمایش آخرشم هیچی
توکل ب خدا
ولی میگن چون فصل عوض میشه و .... امکان عقب جلو هست
سلام اندازه فولیکول حداقل مقدار لازم برای بارداری هست اقدام را داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه