سلام تو سونو شما که چیزی مشاهده نشده
عزیزم باید ازمایش می دادی نه سنو.
من یه بار ۱۴ روز پریم عقب افتاد.☹️
به خاطر حاملگی سونو ندادم میخواستم بدونم علت پریود نشدنم چیه
خودم فک نمی کنم حامله باشم
من اون ماه دارو جدید استفاده کرده بودم
ماه قبل کیست داشتم به خاطر اون میشه باشه؟
تو یه دونه فولیکول داری که چند وقت دیگه ازاد میشه
چجور پریود نشده تخمک گذاری داری
یه چیز دیگه من ماه قبل سقط داشتم
یه حاملگی شیمیایی بود که تو شش هفته سقط شد
سلام عزیزم خوبی مثل اینکه با اینکه تاخیر داری و پریود نشدی فولیکول داری اقدام کن حتما به امید خدا که زود باردار میشین
چندتا فولیکول کمتر از 8 میلی داری و یه فولیکول 15 میلی اقدام داشته باش بیخیاله پری باش
سلام عزیزم خوبی منم دقیقا ۱۱روزه
نشدم فقط لک دیدم آزمایش و بی بی هام منفی شد
واسه اولین بار تو زندگیم پیش اومد
من اینجور بودم بعد ۱۷ روز پری شدم .
کلی خرج و تست و آزمایش آخرشم هیچی
توکل ب خدا
ولی میگن چون فصل عوض میشه و .... امکان عقب جلو هست
سلام اندازه فولیکول حداقل مقدار لازم برای بارداری هست اقدام را داشته باشید