Ooma
پرسش (1399/12/25):

درمورد جفت خلفی مارژینال سوال داشتم لطفا جواب بدید

سلام عزیزان من دوهفته پیش بعد نزدیکی با همسرم دچار لکه بینی شدم و بعد اون یه خونریزی خیلی کم داشتم و از روز بعد فقط لکه بینی اون ب رنگ قهوه ایی داشتم ..دکترم برام امپول پرولوتون تجویز کرد ک ۲تا امپول رو زدم دیشب رفتم سونو دکتر گفت جفتت خلفی مارژیناله و سر جنینم کنار جفته و امکان داره بهش فشار وارد کنه و باعث خونریزی بشه ..الان این نمونه جفت خطرناکه من دائم باید استراحت مطلق باشم یا نه؟امکانش هست جفت بره بالا؟

درمورد جفت خلفی مارژینال سوال داشتم لطفا جواب بدید
نه دیگه هفته ات بالاست رحم رشد خودشو کرده جفت که بالا نمیره، رعایت کن تا ۳۷ هفته بکشی
واقعا ..پس راه حلش فقط استراحته
دیگه بالا نمیره ک .
فقط مراعات کن تا برسی ب ۳۸ هفته ان شالله
نگران نباش .
جای نگرانی نیس بازم بهتر از وضعیتای دیگس .
ب خودت استراحت بده قشنگ این چندهفته رو
نزدیکی نکن دیگه عزیزم بعد اینکه بچه فشار میاره دیگه ربطی ب تو نداره ک دراز کش باش بیشتر
😪😪😪😪
فقط استراحت راه حله؟
اره عزیزم
سلام مایعات زیاد بخورید ، استراحت باشید ، نزدیکی ، پله و پیاده روی و کار و فعالیت سنگین ممنوع است ، جفت بالا نمیره باید تا زمان زایمان رعایت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه