سلام عزیزان من دوهفته پیش بعد نزدیکی با همسرم دچار لکه بینی شدم و بعد اون یه خونریزی خیلی کم داشتم و از روز بعد فقط لکه بینی اون ب رنگ قهوه ایی داشتم ..دکترم برام امپول پرولوتون تجویز کرد ک ۲تا امپول رو زدم دیشب رفتم سونو دکتر گفت جفتت خلفی مارژیناله و سر جنینم کنار جفته و امکان داره بهش فشار وارد کنه و باعث خونریزی بشه ..الان این نمونه جفت خطرناکه من دائم باید استراحت مطلق باشم یا نه؟امکانش هست جفت بره بالا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2376
1399/12/25







