سلام🤗
بعد ظهر رابطه بدون جلوگیری داشتم خیلی درد داشتم 😥 .الان ۴۱روز از زایمانم میگزه احتمال داره بارداربشم؟و مطمئن ترین راه جلوگیری چیه؟مرسی🌷🌷🌷
پرسش (1399/12/25):
دردخیلی شدید هنگام رابطه😣😣😣
875
133
1399/12/25
سوال کننده
2
1399/12/25
سوال کننده
👀
2
1399/12/25
نسترن ..
سلام گلم کارخیلی خطرناکی کردی
0
1399/12/25
نسترن ..
مراقب باش خیلی
0
1399/12/25
سوال کننده
وای 😣نکنه بادار بشم تاکی وقت دارم قرص بخورم؟
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
تا۷۲ساعت وقت داری قرص بخوری ولی هرچی زودتر بخوری تاثیرش بیشتره
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
قرص نخوری صددرصد بارداری میشی چون تازه زایمان کردی
0
1399/12/25
پریا 🤱🧿
آره چرا جلو گیری نمیکنی
0
1399/12/25
سوال کننده
نگو😥😣
0
1399/12/25
سوال کننده
یهویی شد
3
1399/12/25
مهدیه
اولا سلام دوما من این حال بیخیالی برا جلوگیریتو خریدارن🙄
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
بخدا
0
1399/12/25
مهدیه
بهتره قرص اورژانسی عرچه سریعتر بخوری اگه نی نی دوباره به این زودیا نمیخوایی
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
دردهنگام رابطه بعد زایمان طبیعی منم اینجور بودم
0
1399/12/25
مهدیه
و برای درد هم چون تازه زایمان کردی طببعیه تا یه مدت بعد خوب میشی
0
1399/12/25
سوال کننده
ال دی با اورژانسی فرق میکنه؟
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
اره
0
1399/12/25
مهدیه
اره اورژانسی برای الان شما بهتره
0
1399/12/25
سوال کننده
پماد چیزی زدی ک خوب شدی؟
0
1399/12/25
مهدیه
بری داروخونه بگی اورژانسی میخوام بهت میدن
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
نه بعدچندبار رابطه دیگه درد نداشتم
0
1399/12/25
سوال کننده
دردش خیلی زیاده
0
1399/12/25
سوال کننده
اوکی مرسی عزیزم😘
0
1399/12/25
مهدیه
اره عزیزم باز شما طبیعی دردش بیشتره
منکه سزارین بودم یه مدت دلم درد میگرفت
منکه سزارین بودم یه مدت دلم درد میگرفت
0
1399/12/25
سوال کننده
تشکر گلم😘
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
فداتشم
3
1399/12/25
مهدیه
خواهش میکنم ولی اگه به این زودیا نی نی نمیخوایی حتما جلوگیری کن
0
1399/12/25
سوال کننده
پس طبیعیه
0
1399/12/25
سوال کننده
😘🌷
0
1399/12/25
مهدیه
اره طبیعیه فقط یه مدت تحملش کن😁
0
1399/12/25
سوال کننده
آره حتما جلوگیری میکنم میخوام دستگاه بزارم
0
1399/12/25
سوال کننده
😣😐
0
1399/12/25
مهدیه
خوب کاری میکنی
فقط دستگاه هم مراقبتای خودشو میخواد اینو فراموش نکنی
فقط دستگاه هم مراقبتای خودشو میخواد اینو فراموش نکنی
0
1399/12/25
سوال کننده
ما زنا همه چیزو باید تحمل کنیم👽
0
1399/12/25
سوال کننده
چ مراقبتی
0
1399/12/25
مهدیه
بله متاسفانه😐
0
1399/12/25
سوال کننده
😂
0
1399/12/25
Maryam f
سلام نسترن
0
1399/12/25
Maryam f
خوبی بی معرفتدلم برات تنگ شده
0
1399/12/25
مهدیه
یکی دوماه اول باید بجز دستگاه باز جلوگیری کنی
کار سنگین انجام ندی که باعث جابه جایی دستگاه بشه
کار سنگین انجام ندی که باعث جابه جایی دستگاه بشه
0
1399/12/25
مهدیه
خداییش نخند خوبه خودتم داری تحمل میکنی😊😅
0
1399/12/25
سلین .
نبابا من بعد زایمان کلا همخوابی بدون جلوگیری داشتم فعلا که بچه دارنشدم
1
1399/12/25
مهدیه
😬 قربون جرعتت
0
1399/12/25
Maryam f
شیر خودتو میدی
0
1399/12/25
مهدیه
بستگی به آمادگی فوق العاده رحم و حرکت اسپرم هم داره
0
1399/12/25
سوال کننده
اوکی پس بایدب دوروش جلوگیری کنیم .بعد دویالو نیم باردارشدم سر دخترم الان ببین باهمین یبار چطوره تخمکم زرنگ میشه😂😂
0
1399/12/25
Maryam f
قرص باعث نازایی میشه
0
1399/12/25
❤Roya❤ ❤
یه موقع به خودت میایی که دیگه کار ازکارگذشته😅
0
1399/12/25
سلین .
اره
0
1399/12/25
سوال کننده
😂
0
1399/12/25
سلین .
😆😆😆😆
0
1399/12/25
مهدیه
تخمک که هیچی اسپرمه هم تخته گاز میکنه😂😂😂
0
1399/12/25
مهدیه
این یبار اورژانسیو بخوره هیچیش نمیشه
0
1399/12/25
Maryam f
واسه همینه باردار نمیشی در شیردهی احتمال بارداری خیلی کمه
0
1399/12/25
سوال کننده
چ خوب
0
1399/12/25
سلین .
خخخ نترس نزدیک پریودیته نمیشی
0
1399/12/25
Maryam f
ها فقط این ی بار رو گفتی
0
1399/12/25
سوال کننده
نبابا فکر نکنم
0
1399/12/25
مهدیه
اره همین یبار بخوره بعدش میخواد دستگاه برازه
0
1399/12/25
سوال کننده
دقیقا😂😂
0
1399/12/25
Maryam f
بیبین ی قرصایی هست که هیچ اثری نداره
0
1399/12/25
سلین .
اره😋ولی خطرناکه ها کسی شوخی نگیره بگین سودا گفت نمیشه
0
1399/12/25
مهدیه
منکه سفت و سخت چسبیدم اسپرمی در نره چون فعلا نیمخوام🤣🤣
0
1399/12/25
سوال کننده
آره اون موقعه حال نداشتن راه برن👽
0
1399/12/25
Maryam f
منظورم در نازایی بود و باعث جلوگیری هم میشه
0
1399/12/25
مهدیه
😅😅 منکه فعلا گول نمیخورم
0
1399/12/25
Maryam f
😂
0
1399/12/25
مهدیه
اونموقع حسشون نبوده واس اینه🙃
0
1399/12/25
سوال کننده
ی سوال من کی باید پریود بشم؟
0
1399/12/25
مهدیه
والا من شیر خودم میدادم بعد 60 روز خونریزی زایمانم تموم شد سر 70 روز پریود شدم
بعضیا هم هستن کل شیردهی رو پریود نمیشن
بعضیا هم هستن کل شیردهی رو پریود نمیشن
0
1399/12/25
سلین .
ی چن روز دیگه میشی البته مونده به بدن شاید تا ۴ ۶ ۹ ماه نشی شایدم مثل من بشی
0
1399/12/25
سوال کننده
آدم باید پلمپش کنه😂😂
0
1399/12/25
مهدیه
قفل کتابی باید زد درش😁
0
1399/12/25
سوال کننده
🙁
0
1399/12/25
سلین .
من دلم خرید میخواد😥
0
1399/12/25
مهدیه
🤭من همه خریدامو انجام دادم😎
0
1399/12/25
سوال کننده
من کل خونریزیم ۲۰ روز بود
0
1399/12/25
مهدیه
خوشبحالت☹️
0
1399/12/25
سوال کننده
چ خوبه پریودنشی
0
1399/12/25
سلین .
مبارکه☺
0
1399/12/25
سوال کننده
منم🙁
0
1399/12/25
مهدیه
برای پریودی هم بدن خودته ببینم کی میشه بنظرم منتظرش نباش تا سوپرایزت کنه😁
0
1399/12/25
سلین .
اره ولی من بعد ۴۰ روز ۳روز پاک بودم و بعد دوباره پریود
0
1399/12/25
مهدیه
مرسی❤️
0
1399/12/25
سوال کننده
مبارکت باشه🤗
0
1399/12/25
مهدیه
تشکر
بعد یه سال رفتم خرید دلی از عزا دراوردم
بعد یه سال رفتم خرید دلی از عزا دراوردم
0
1399/12/25
سوال کننده
واس همین زود شوهر دست بکار شد🤧
0
1399/12/25
سلین .
من روز عید پریود میشم تف 😣
0
1399/12/25
سوال کننده
ن منتظرش نیستم😂
0
1399/12/25
مهدیه
🙃😅
من خودم ترتیب شوهرو دادم تا پریودی غافلگیرم نکرده بود😎
من خودم ترتیب شوهرو دادم تا پریودی غافلگیرم نکرده بود😎
0
1399/12/25
مهدیه
ایش منم🤕 از الان عزا عمومیه خونمون🤣
0
1399/12/25
سلین .
توفکرم ی چن روز ال دی بخورم
0
1399/12/25
سوال کننده
من هرسال عید پری نمیشم😂فکر کنم از خوشحالی بود
0
1399/12/25
مهدیه
نه نخور تنظیمتو بهم نزن حیفه
0
1399/12/25
سوال کننده
آفرین👏👏👏👏👏
0
1399/12/25
سلین .
چیکارکنم بدم میاد😣سخته
0
1399/12/25
مهدیه
🙃 ممنوناتتم😁
0
1399/12/25
سوال کننده
😄😅
0
1399/12/25
سلین .
چرا ما هیچی پول نمیبینیم😔
0
1399/12/25
مهدیه
سخت هست ولی بیخیالش باش میگذره
منکه بزور تنظیم شدم ال دی نمیخورم تنظیمم بخوره بهم ولی هرجور خودت صلاح میدونی
منکه بزور تنظیم شدم ال دی نمیخورم تنظیمم بخوره بهم ولی هرجور خودت صلاح میدونی
0
1399/12/25
سوال کننده
اون موقعه پری هات نامنظم میشن
0
1399/12/25
مهدیه
بچه ها من کار فوری فوتی دارم فعلا بای
خوش باشید
خوش باشید
0
1399/12/25
سلین .
والله من تا به الان یک بار ی روز بخاطر عروسی خوردم
0
1399/12/25
سوال کننده
اول سخت بود ک میرفتیم بیرون الان دیگ کورنا لعنتی همه تو خونه هستن مشغول شو با پری😅
0
1399/12/25
سوال کننده
خواهش😊
0
1399/12/25
سلین .
اخه من خانوادم تهرانن خانواده شوهرمم بخاطر کرونا ۱ساله دهاته و من تنها قمم بالاخره یا پیش خانواده خوم باید باشم یا شوهرم
0
1399/12/25
سوال کننده
چون همجا کارت خان هست
0
1399/12/25
سوال کننده
فدات ب سلامت همچنین
0
1399/12/25
سوال کننده
نخوری بهتره
0
1399/12/25
سلین .
😄😄😄😄،ولی من جدی میگم با اینکه شوهرم کار میکنه ولی همش میگه دستم خالیه
0
1399/12/25
سوال کننده
آها انشالله یک ماه عیدو نشی😄
0
1399/12/25
سوال کننده
همه مردا همینجورن خسیسن😅😅
0
1399/12/25
سلین .
کاش خسیس بود میگفتم جمع میکنه ولی نه
0
1399/12/25
سوال کننده
پ چیکارشون میکنه
0
1399/12/25
سوال کننده
واس ما خسیس میشن واس خودشون دارن
0
1399/12/25
سلین .
هیییییی اره بخدااا
0
1399/12/25
سلین .
هروقت میگم پول و شاکی میشه
0
1399/12/25
سوال کننده
بش فکر نکن
0
1399/12/25
سوال کننده
بشون بگی جونت و بده انقد ناراحت نمیشن ک واس پول میشن😅
0
1399/12/26
پزشک اوما
سلام حتما پیشگیری داشته باشید چون احتمال بارداری هست ، درد هم طبیعی است ژل لوبریکانت بزنید
0
1399/12/26
پزشک اوما
کاندوم ای یو دی
1
1399/12/26
سوال کننده
تشکر 🌷🌷🌷🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




