سلام عزیزم،نگران نباش ان شالله مشکلی پیش نمیاد
ان شاءالله صحیح و سالم بیاد بغلت
عزیزم تو استراحتتو داشته باش ب هیج وجه تکون نخور بعدم بسپر ب خدا خودش برات بهترینو پیش میاره🌺
سلام عزیزم تا جایی ک میتونی از جات تکون نخور من ب حرف کسی گوش ندادم ساک حاملگیم تو واژنم بود تهشم تو ۲۷ هفته زایمان کردم بچم تو دستگاهه ب دردسرو غمو غصه بعدش نمی ارزه الان تا جایی ک میتونی استراحت کن نذار بچت مشکلی پیدا کنه
سلام دکترت قبل از عمل گفته کیسه آبت پایینه و گفته احتمالات را در نظر بگیری ک ممکنه حین عمل سوراخ بشه، حالا ک دیگه عمل کردی، دهانه رحمت بسته است و مشکلی پیش نمیاد، استراحت کامل کن، فقط واسه سرویس پاشو، آن شالله ک برسونی تا آخر 9ماه، اینهمه نگران نباش عزیزم
منظورتون از اینکه ب حرف کسی گوش نکردین یعنی اینکه رعایت نکردین؟ سرکلاژم بودین؟
من همش استراحت مطلقم حتی لگن میگیرن برام اصلا بلندنمیشم ولی خیلی نگرانم میترسم
سلام فقط باید استراحت مطلق باشید و دارو ها و آمپول ها را مصرف کنید در خیلی از موارد با این شرایط تا هفته های پایانی هم رسیده تند
سلام یاس جان خوبی؟؟ هنوز استراحت مطلقی؟؟