Ooma
پرسش (1399/12/25):

اقدام بارداری و مشکلی ک قبلا نداشتم

سلام خانما
نمیدونم سوالم شاید مسخره باشه ولی برام پیش اومده میخاستم ببینم چکار کنم
من اولین ماه اقدامم در روزهای سبز جدول اوما هستم و از بعد پریودیم یک شب در میون اقدام داشتم
این روزا خیلی روحیه م حساس شده زود عصبی میشم و با کوچکترین صدای ناهنجار دلم هری میریزه
چکار کنم حس خوبی نیست،😔😔😔

شاید باردار شدی چون منم مثل شما شده بودم
زمان اقدام هورمونا بهم میریزه
بدن خیلی واکنش نشون میده
احتمالا به خاطر همینه
بخاطر تداخلات هورمونیه زن و مرده
من خودمم تازه اقدامم
از زمان اقدامم هر رپز ی مسئله جدید بام پسچیش میاد
مثه کمردرد پادردو اینا
حتی گاهی ممکنه بارداری هم پیش نیاد
اما بدن زن پاکنش نشون میده
واکنش
منم همینطوری بودم
انشالا ما هم مثه شما باشیم مامان مهربون 😘😘
بارداری ک هنوز فک نکنم رخ داده باشه چون این کیت امروزمه
ولی آره احتمالا همون تغییرات هورمونیه
اقدام بارداری و مشکلی ک قبلا نداشتم
انشالا ب زودی بی بی چک این شکلی میذاری 😘😎نگران نباش اصلا
واااااای فکرشو بکن بی بی این رنگی چ شود،😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خیلی حس فوق العاده ایه،بی نظیره
من مهرماه برای اولین بار حسش کردم
اما متاسفانه قلبش تشکیل نشد و سقط کردم
انشالا این ماه با هم مثبت شیم 😘😘
انشالله عزیزم،🤲🤲🤲🤲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه